МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
I. В С Т У ПМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Імені Г.С.СКОВОРОДИ
„ЗАТВЕРДЖУЮ” „РЕКОМЕНДОВАНО”
Ректор Вченою радою Харківського національного Харківського національного педагогічного університету національного педагогічного університету університету імені Г.С.Сковороди імені Г.С.Сковороди
___________І.Ф.Прокопенко « » 2015 р., протокол №
ПРОГРАМА З навчальної дисципліни „ПРАВА ЛЮДИНИ ТА ЇХ ЗАХИСТ” Для студентів 5 курсу юридичного факультету (освітньо-кваліфікаційний рівень „Магістр”, спеціальність „Правознавство”)
Укладач: Москаленко О.В. – д. ю. н., професор кафедри державно-правових дисциплін і міжнародного права
Харків-2015 З М І С Т
1. Рекомендації щодо вивчення спецкурсу….…………………………………..……….3 2. Робоча програма…………………………………………………………………………..4 3. Програма курсу………………………………………………………………….………..5 4. Тематичний план………………………………………………………………….………7 5. Розмежування курсу на бали……………………………………………………………10 6. Система та критерії оцінювань знань студентів………………………………...……11 7. Плани семінарських занять……………………………………………………….…….13 8. Питання до заліку…………………………………………………………………….…..35 9. Нормативно-правові акти, література, посібники.………………………….……….37 10. Тестові завдання………………………………………………………………………...41 I. В С Т У П
Програма навчального спецкурсу «Права людини та механізм їх захисту» призначена для поглибленого вивчення стану й основних тенденцій розвитку сучасного стану інституту права людини і громадянина в Україні. У рамках спецкурсу розглядаються основні права, свободи та обов’язки людини і громадянина в Україні, міжнародний, регіональний та національний механізми їх захисту. Особлива увага приділяється імплементації міжнародно-правових норм, що регулюють основні права та свободи людини і громадянина, в законодавство України. В основу вивчення спецкурсу «Права людини та механізм їх захисту» покладена система загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, призначених для отримання об’єктивних достовірних результатів. При цьому порівнюються основні інститути й тенденції конституційного права зарубіжних країн та інститути й тенденції розвитку конституційного права України. Завдання спецкурсу:
- поглиблене вивчення сучасного стану розвитку основних прав та свобод людини і громадянина в України; - застосування отриманих знань з теорії держави і права, конституційного права України, державного права зарубіжних країн, міжнародного публічного права й інших юридичних дисциплін відносно прав і свобод людини і громадянина і механізму їх захисту; - набуття навичок аналізу нормативно-правових актів, що регулюють інститут основних прав та свобод людини і громадянина; - набуття студентами навичок застосування конституційного законодавства і міжнародно-правових актів до конкретних життєвих ситуацій.
|
||||||||
|