Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Предмет і область застосування Правил

 

§ 1. Приватним вантажними вагонами, надалі іменуються "приватні вагони", вважаються вантажні вагони, що належать фізичній або юридичній особі (крім залізниці) на правах власності, надалі іменованого "власник вагона", і приписані до однієї залізниці. Вантажні вагони залізниці, здані нею в оренду фізичній або юридичній особі, надалі іменованого "орендар вагона", приписуються відповідно до договору про оренду до однієї залізницею. Такі вагони надалі іменуються "вагони, здані в оренду".

§ 2. Ці Правила застосовуються при перевезеннях завантажених або порожніх приватних вагонів і вагонів, зданих в оренду, допущених до міжнародного повідомлення.

 

Допуск вагонів до міжнародного сполучення[5]


§ 3. Вагони допускаються до обігу в міжнародному сполученні за умови, що вони відповідають приписам діючих правил[6]. На вагонах повинні бути нанесені знаки і написи із зазначенням найменування власника або орендаря вагона, станції та залізниці приписки. На вагонах повинна бути нанесена велика буква "Р", а на приватних вагонах Азербайджанської Республіки, Республіки Білорусь, Грузії, Республіки Казахстан, Киргизької Республіки, Латвійської Республіки, Литовської Республіки, Республіки Молдова, Російської Федерації, Республіки Таджикистан, Туркменістану, Республіки Узбекистан, України, Естонської Республіки номер повинен починатися з цифри "5".

Всі вагони без відповідних знаків і написів вважаються вагонами власності залізниці.

§ 4. Дозвіл на допуск вагона до обігу в міжнародному сполученні дає дорога приписки.
Вагони, які не відповідають приписам діючих правил[7], можуть бути допущені до обігу в міжнародному сполученні за згодою всіх залізнить, які приймають участь у даному перевезенні.

§ 5. Відповідальність за обслуговування вагонів, що мають спеціальне або додаткове обладнання, покладається на відправника або одержувача.

 

Використання вагонів

§ 6. Вагон може бути використаний відправником тільки для перевезення тих вантажів, для яких він призначений відповідно до договору про приписку вагонів або про оренду.

 

Пред'явлення вагона до перевезення

§ 7. Пред'являти вагон до перевезення має право власник або орендар вагона.
Якщо відправником навантаженого або порожнього вагона є інша особа, вона зобов'язана пред'явити станції відправлення разом з накладною та письмову довіреність власника або орендаря вагона, яка може відноситися до декількох вагонах.

Довіреність не потрібна в тому випадку, якщо відправником вагона є отримувач вагона по попередньому перевезенні і вагон повертається власнику або орендарю вагона. У цьому випадку пред'явлення до перевезення здійснюється за новою накладної при поданні 5-го аркуша (аркуш повідомлення про прибуття вантажу) накладної попередньої перевезення.

 

Оголошення цінності

§ 9. Оголошення цінності вагона не допускається. Оголошення цінності вантажів, що перевозяться у вагонах, здійснюється відповідно до положень статті 10 СМГС.

 

Подовження терміну доставки

§ 10. При перевезенні навантажених і порожніх вагонів термін доставки збільшується, крім випадків, визначених § 5 статті 14 СМГС, також на час затримки, що виникла внаслідок пошкодження вагона, якщо це пошкодження сталося не з вини залізниці.

 

Встановлення ушкоджень вагона або втрати його частин

§ 11. Якщо в результаті перевірки вагона, проведеної залізницею з власної ініціативи або на вимогу одержувача або іншого правомочного особи, було встановлено пошкодження цього вагона або втрата окремих його частин, залізниця зобов'язана скласти акт про несправність вагона в п'яти примірниках, в якому повинні бути зазначені причина і характер пошкодження, а також втрачені частини.

§ 13. Якщо вагон навантажений, то в необхідних випадках для вантажу додатково відповідно до статті 18 СМГС складається комерційний акт.


Пошкодження вагона, що перешкоджає продовженню перевезення

§ 14. Якщо порожній вагон пошкоджений в такій мірі, що його подальше курсування неможливо або він перестав бути придатним для перевезення вантажу, то станція, яка встановила його пошкодження, повинна телеграмою, телетайпом або телефаксом негайно сповістити про це дорогу приписки і станцію відправлення, повідомивши по можливості характер пошкодження .

§ 15. Залізниця, на якій через пошкодження відчеплений вагон, відповідно до приписів діючих правил повинна відновити ходові якості кожного вагона, незалежно від того, чи буде він використовуватися знову чи ні, за винятком тих випадків, коли пошкоджений вагон не може слідувати на своїх осях і повинен бути занурений на інший вагон.

§ 16. Ремонт вагона проводиться відповідно до приписів діючих правил.

§ 17. Якщо відповідно до приписів діючих правил залізниця проводить ремонт пошкодженого вагона самостійно і вважає, що ремонт триватиме більше 4-х днів, вона повинна:

а) у разі, коли вагон є предметом договору перевезення, телеграмою, телетайпом або телефаксом запросити у відправника через станцію відправлення розпорядження про те, чи продовжувати після завершення ремонтних робіт договір перевезення або змінити його.

Якщо відправник до закінчення ремонтних робіт не надає розпорядження, залізниця продовжує здійснення договору перевезення;

б) у разі, коли вагон знаходиться на залізниці поза договору перевезення, відповідно до приписів пункту "а" звернутися до власника або орендаря через залізницю приписки щодо використання вагона після закінчення ремонту.

Якщо залізниця до закінчення ремонту не отримає розпорядження власника або орендаря, вона вчиняє з вагоном відповідно до приписів внутрішніх правил.

§ 18. Якщо відповідно до приписів діючих правил залізниця не здійснює ремонт вагона, вона повинна:

а) у разі, коли вагон є предметом договору перевезення, телеграмою, телетайпом або телефаксом запросити у відправника через станцію відправлення розпорядження про те, як вчинити з вагоном.

Якщо відправник дасть відповідне розпорядження, вагон перевозяться транзитом за первісною накладної, до якої вносяться зміни відповідно до розпорядження.

Якщо залізниця протягом 8 днів після посилки телеграми, телетайпа або телефаксу не отримує розпорядження, то вона після відновлення ходових якостей вагона вчиняє з ним відповідно до приписів внутрішніх правил;

б) у разі, коли вагон знаходиться у залізниці поза договору перевезення, відповідно до приписів пункту "а" звернутися до власника або орендаря через залізницю приписки щодо подальшого використання вагона.

Якщо залізниця не отримає від власника або орендаря протягом 8 днів після відправлення запиту ніякого розпорядження, то після відновлення ходових якостей вагона вона надходить з вагоном відповідно до приписів внутрішніх правил.

§ 19. Якщо навантажений вагон був пошкоджений у тій мірі, що продовження його перевезення неможливо і він повинен розвантажуватися, то для вивантаженого вагона застосовуються умови § 15-21.

Якщо вагон може бути відремонтований без його перевантаження, тоді застосовуються умови § 14-17.

 

Відповідальність залізниці за втрату, пошкодження вагона і його частин

§ 22. Вагон, прийнятий до перевезення, вважається загубленим, якщо він не може бути наданий у розпорядження одержувача протягом 3 місяців після закінчення терміну доставки.

Власник або орендар вагона має право подати заяву про розшук вагона через 30 днів після закінчення терміну доставки.

Заява про розшук вагона не є пред'явленням претензії згідно § 30.

§ 23. Якщо залізниця не може надати в розпорядження власника вагон, який не був прийнятий до перевезення, але з доведення власника знаходиться на її мережі, то на вимогу власника ця залізниця повинна вжити заходів щодо його розшуку.
Вагон вважається загубленим, якщо залізниця не в змозі надати його власникові протягом 3-х місяців після надходження заяви про розшук.

§ 24. Термін 3 місяці, передбачений у § 22, 23, збільшується на строк простою вагону з не залежних від залізниці причин або через пошкодження цього вагона.

§ 25. Залізниця несе відповідальність від прийому до видачі за втрату і пошкодження приватного вагона або його частин, якщо тільки не доведе, що втрата і пошкодження виникли не з її вини.

§ 27. При втраті або пошкодженні знімних частин вагона залізниця несе відповідальність тільки в тому випадку, якщо найменування цих частин були вказані на обох зовнішніх бічних стінах вагона. Залізниця за втрату або пошкодження інших незакріплених знімних частин відповідальність не несе.

 

Претензії і позови

§ 28. Право пред'явлення претензій про відшкодування збитків за втрату, пошкодження приватного вагона або його складових частин належить власнику вагона або уповноваженій ним особі.

З претензією і позовом можна звертатися тільки до дороги приписки. До претензії повинні бути додані необхідні документи, що обгрунтовують претензію згідно внутрішніх правил дороги приписки.

У разі пошкодження приватного вагона або його складових частин, відповідальність за яке несе залізниця, вона відшкодовує фактично завдані збитки, але не вище, ніж відшкодування, яке виплачується при втраті приватного вагона.

Якщо з вини залізниці приватний вагон вважається загубленим або не підлягає відновленню, залізниця виплачує власнику відшкодування, сума якого визначається згідно з приписами діючих правил.

Претензія залізниці до власника вагона за завдану шкоду під час перевезення пред'являється тільки залізницею приписки або через неї.

Якщо приватний вагон, який вважався загубленим, буде знайдений після сплати відшкодування, то власник цього вагона протягом 6 місяців після отримання повідомлення від залізниці приписки може зажадати передачу йому вагона на станцію приписки безкоштовно за умови повернення їм залізниці отриманого відшкодування.

§ 29. Претензія залізниці до власника вагона, пов'язана з збитком, що виникли з вини власника, регулюється договором про приписку. Претензії інших залізниць до власника вагона регулюються залізницею приписки.

§ 30. Позов може бути пред'явлений тільки після заяви претензії.

Претензії і позови власником або уповноваженою ним особою до залізниці, а також залізницею до власника вагона можуть бути заявлені протягом 9 місяців.

 

ПИТАННЯ:

1. Як планується робота провідників вантажів (§2)?

2. Чи може провідник вантажу під час перевезення здійснювати права відправника?

3. Який документ оформляється провіднику вантажу?

4. Де мають знаходитись провідники вантажу під час перевезення?

5. Визначіть основні правила безпеки провідників вантажу під час перевезення.

6. Хто несе відповідальність за невиконання провідником вантажу своїх обов’язків і у яких випадках?

7. Які вантажі вважаються швидкопсувними? На які види вони поділяються?

8. Який документ додається до накладної при перевезенні швидкопсувних вантажів?

9. Хто визначає спосіб перевезення швидкопсувного вантажу і які характеристики, при цьому, беруться до уваги?

10. Ознайомитись з основним переліком швидкопсувних вантажів (усно).

11. Коли застосовуються правила перевезення контейнерів?

12. Які вантажі забороняється перевозити у контейнерах?

13. Які основні дії відправника перед відправленням?

14. Максимальна вантажопідйомність ­­– це_________________________________.

15. Якими мають бути дії у випадку такого пошкодження контейнера, що подальше прямування його виявиться неможливим?

16. Які вагони називаються «приватними» і «орендованими»?

17. Які надписи і знаки повинні бути обов’язково нанесені на вагонах?

18. На кого покладається відповідальність за обслуговування вагонів?

19. Хто може пред’являти вагон до перевезення?

20. Який документ складається в разі перевірки вагона і виявлення його пошкодження?ї

21. Якими є дії залізниці, яка проводить ремонт пошкодженого вагона і вважає, що ремонт буде відбуватись більше 4-х днів?

22. Як поступають з пошкодженими вагонами, якам не надаються ремонтні роботи під час перевезення?

23. Коли вагон вважається загубленим?

24. Чи вважається заява про розшук вагона пред’явленням претензії?

25. Кому належить право пред’явлення претензій, і до кого можна звертатись із претензією і позовом?

 

 


[1] На залізницях Угорської Республіки ця Угода застосовується виключно до перевезень вантажів, здійснюваних через державний кордон з Україною.

 

[2] Інтермодальні перевезення - це послідовна перевезення вантажів двома або більше видами транспорту в одній і тій же транспортній одиниці або автотранспортному засобі без перевантаження самого вантажу при зміні виду транспорту.

 

[3] У тексті документа червона смуга замінена на смугу з написом "Червона смуга".

[4] Під спеціалізованими контейнерами розуміються контейнери, призначені для перевезення певних родів вантажів та відповідно з цим мають спеціальну конструкцію.

 

[5] Під вагонами розуміються приватні вагони і вагони, здані в оренду.

[6] Під діючими правилами розуміються Правила користування вантажними вагонами в міжнародному сполученні (ПГВ) або інші правила користування вагонами, що діють між залізницями.

[7] Спеціальне обладнання

 


Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. Effects/Accessories - Ефекти/Аксесуари - Тут ви можете вибрати плагін для застосування його до ландшафту.
  3. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  4. I. Застосування похідної та інтеграла до роз’язування задач елементарної математики.
  5. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  6. I. Правильно визначена мета.
  7. I. ПРЕДМЕТ И СПЕЦИФИКА ФИЛОСОФИИ
  8. I. ПРЕДМЕТ ОТЕЧЕСТВЕННОЙ ИСТОРИИ. ИСТОРИЯ РОССИИ – НЕОТЪЕМЛЕМАЯ ЧАСТЬ ВСЕМИРНОЙ ИСТОРИИ.
  9. I. ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГИИ
  10. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  11. II. Правила щодо аргументів.
  12. IV етап. Практичне застосування одержаних даних.




Переглядів: 460

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПРАКТИЧНА РОБОТА №6 | I. В С Т У П

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.