МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II. Правила щодо аргументів.1.Аргументи, що застосовуються для доведення тези, повинні бути істинними. 2. Аргументи повинні бути достатньою основою для доведення тези. 3. Аргументи повинні бути судженнями, істинність яких доведена самостійно, незалежно від тези. Помилки в засадах (аргументах) доказу: 1.Хибність засад («Основна хибна думка», коли як аргументи беруться не істинні, а хибні думки, що намагаються представити як істинні. 2. «Передбачування наперед засад», коли теза спирається на недоведені аргументи, останні ж не доводять тезу, а тільки передбачують її наперед. 3. «Зачароване коло»: теза обґрунтовується аргументами, а аргументи - тією самою тезою. III. Правила до форми обгрунтування тези (демонстрації) Теза повинна бути висновком, що логічно упливає з аргументів за загальними правилами умовиводів або отриманими у відповідності з правилами опосередкованого доказу. Помилки у формі доказу: 1. Уявний рух, коли, використовуючи терміни «отже», «таким чином», «у висновку маємо» та інші, вважають, що установили логічний зв'язок між думками. 2. Від сказаного з умовою до сказаного безумовно. Аргумент, істинний тільки з урахуванням певного часу, міри, відношення, не можна використовувати як безумовне, вірне у всіх випадках. Наприклад, якщо кава у невеликих дозах корисна для підняття артеріального тиску, то у великих дозах вона шкідлива. Порушення правил висновків (дедуктивних, індуктивних, за аналогією): 1.Помилки у дедуктивних висновках. Наприклад, в умовнокатегоричному висновку не можна вивести висновок від ствердження наслідку до ствердження основи. Так, з посилань: «Якщо число закінчується на 0, то воно ділиться на 5» і «Це число ділиться на 5» - не виходить висновок: «Це число закінчується на О». 2. Помилки в індуктивних висновках. Це може бути поспішне узагальнення («всі свідки дають необ'єктивні свідчення») або пояснення «після того - значить, з причини того». 3. Помилки аналогічно до умовиводів. Це ритуальні танці або пошуки алхіміками філософського каменя, щоб перетворити неблагородні метали на золото та срібло. Знання правил логічного мислення, здатність уникати помилок допомагає передбачати події, можливі наслідки та найкращим способом планувати діяльність.
|
||||||||
|