Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3: «Техногенні небезпеки та їхні наслідки ».

 

Практична робота № 2

ОЦІНКА РАДІАЦІЙНОЇ ОБСТАНОВКИ

(2 години)

 

Мета і завдання роботи

Мета: засвоїти метод визначення дози опромінення людей.

Завдання:отримати навички оцінки дози опромінення людей.

 

2. Завдання на підготовку до практичної роботи

Студент повинен вивчити теоретичний матеріал у відповідності зі списком наведеної літератури. Підготувати протокол виконання роботи. В протоколі вказати назву, мету, завдання роботи. Коротко викласти відповіді на питання для самоперевірки (№ 1-7), які наведені в методичних вказівках (МВ). Зробити оцінку дози опромінення людей відповідно до завдання (табл. 2.2.).

Знати: мету і зміст майбутньої роботи; класифікацію небезпечних радіоактивних речовин, здатності до впливу на організм людини; метод оцінки дози опромінення людей.

Уміти:оцінювати дозу опромінення людей.

Список літератури

1. Методичні вказівки до виконання практичної роботи «Оцінка радіаційної обстановки ».

2. Безпека життєдіяльності: навчально-контролюючі тести: навч. метод. пос. для студ. вищих навч. закладів/ І.В. Іванова, В.М. Заплатинський, С.П. Гвоздій – 2 вид., переробл. та доповн. – Одеса: Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2009. – 161 с.

3. Желібо Є.П., Заверуха Н.М., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності: Навч. посібн./ За ред. Є.П. Желібо, 6-е вид. - К.: Каравела, 2011. – 344 с.

4.Михайлюк В.О. Цивільний захист: Навчальній посібник. – Миколаїв: УДМТУ, 2002.- ч.3: Цивільна оборона. - 155 с.


Читайте також:

  1. F) Наслідки демографічного вибуху.
  2. Абіотичні небезпеки
  3. Абіотичні та біотичні небезпеки.
  4. Аварії, що супроводжуються пожежами. Наслідки пожеж.
  5. Адміністративний арешт активів та його наслідки
  6. Адміністративні й економічні наслідки злиття лісгоспів
  7. Аналіз небезпеки підприємства
  8. Аналіз небезпеки підприємства
  9. Аналіз ризику виникнення небезпеки
  10. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  11. Антична колонізація Північного Причорноморья та її наслідки.
  12. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора




Переглядів: 396

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До дії сейсмічних хвиль землетрусу | Загальні положення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.