Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4: «Пожежна безпека».

Практична робота № 4

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

(2 години)

Мета і завдання роботи

Мета: закріпити теоретичні знання з пожежної безпеки.

Завдання:ознайомитись з чинниками і класами пожежі, способами припинення пожежі, засобами і речовинами пожежогасіння. Будовою, принципом дії і технічними характеристиками вогнегасників та автоматичними системами пожежогасіння (АСП), методикою розрахунку витрат води та потрібної кількості флегматизатора на пожежогасіння .

Завдання на підготовку до практичної роботи

Студент повинен вивчити теоретичний матеріал у відповідності зі списком наведеної літератури. Підготувати протокол виконання роботи. У протоколі вказати назву, мету, завдання роботи. Коротко викласти відповіді на питання для самоперевірки (№ 1-13), які наведені в методичних вказівках (МВ), а також виконати індивідуальне завдання. Задача 1 - для усіх професійних напрямків денної і заочної форм навчання (табл. 4.5) та задача 2 - для студентів напряму підготовки 6.051701 «Харчові технології та інженерія» професійного спрямування «Технології зберігання і переробки зерна» (табл. 4.6).

Знати: мету і зміст майбутньої роботи, класифікацію вогнегасників, призначення і принцип дії АСП, основні елементи устаткування водяного пожежогасіння.

Уміти:визначати клас пожежі та вибирати відповідно йому вогнегасну речовину (вогнегасник), використовувати вогнегасники будь-якого типу.


Читайте також:

  1. Жовті знаки, трикутні, «УВАГА» або «НЕБЕЗПЕКА».




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Як класифікуються об'єкти за рівнем хімічної небезпеки? | Список літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.