Жовті знаки можуть бути розміщені по обидва боки від от траси.
Жовті знаки вказують на ділянки траси, де рекомендується знизити швидкість та рухатись з обережністю. Жовті знаки розташовуються приблизно в 20 (двадцяти) метрах до початку небезпечної ділянки.
Якщо небезпечна ділянка має певну тривалість по трасі, то на її початку повинні бути розміщені 2 (два) жовтих знака по обох боках траси або 2 (два) жовтих знака на одному шесті, а в кінці небезпечної зони повинен бути розташований 1 (один) перекреслений жовтий знак.
3(три) жовтих знаки на одному шесті позначають початок дуже небезпечної ділянки траси, де обгони заборонені. Кінець зони заборони обгонів також позначається перекресленим жовтим знаком.
Всі жовті знаки повинні бути вказані на карті траси, а також презентовані і пояснені представникам команд або учасникам перед перегонами.
Знаки контрольних пунктів (чек-поінтів).
Чек-поінти (контрольні пункти) повинні бути позначені прямокутним білим знаком з чорними буквами.
Інші знаки.
Закінчення стартового коридору повинно бути позначено знаками з білим хрестом на обох боках траси.
Знак, що вказує на відстань до фінішу, повинен бути розташований в самому початку фінішного коридору.
Огородження траси.
Огородження мають бути фізичною перепоною для собак, але не повинні становити будь-яку загрозу для собак, учасників або спорядження.
В тих точках траси, де різні класи будуть дотримуватись різних напрямків руху, має знаходитись контролер (волонтер) , який здійснює необхідні зміни в огорожі після кожного класу, а також у випадку необхідності надає допомогу учасникам в дотриманні вірного напряму руху.
Наявність огорожі та/або контролера (волонтера) не замінює звичайне маркування.
СУДІВСТВО ЗМАГАНЬ
Для керівництва роботою суддів формується Головна суддівська колегія у складі Головного Судді, Головного Секретаря. Суддів на дистанції, а також стажерів.