МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вступний інструктаж.Тема: «Визначення завдань з виконання проекту. Пошук моделей-аналогів виробу». Мета: а) закріплення вмінь робити аналіз технологічної, історичної, народознавчої літератури; формування вмінь визначати кращі ознаки зразків - виробів; визначати вимоги до об’єкту проектування, заповнювати таблицю об’єктів проектування; висновок по технічній пропозиції; оформляти документацію; закріплення вмінь та навичок у виготовленні виробу; б) формування навичок самостійного пошуку інформації та роботи з додатковими джерелами, систематизації та аналізування навчального матеріалу; в) підтримання інтересу до процесу отримання знань, бережливого ставлення до матеріалів та інструментів; виховання почуття краси, охайність, культуру праці.
Наочність та обладнання: Зразки виробів виконанні технікою макраме. Схеми: «Проектно – технологічна діяльность учнів». Таблиця: «Планування проектної діяльності». Презентація Тип уроку: урок комплексного застосування знань, умінь та навичок. Хід уроку І. Органiзацiйна частина . Створення психологічної атмосфери уроку; Зберіть усі знання і сили, Згадайте все, що ви учили. Свою ви тему розкривайте, Та все цікаво викладайте. ІІ. Актуалiзацiя навчальної діяльності учнів.
Вправа «Незакінчене речення» Проектування - це комплекс робіт який складається з пошуку, досліджень, розрахунків та розрахування з метою отримання опису достатнього для створення нового об'єкту або виробу, його реконструкції. Модель – аналог –це модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням Етапи проектування - організаційно-підготовчий, конструкторський, технологічний, заключний. Організаційно-підготовчий етап об’єднує такі розділи – Обґрунтування проблеми, що виникла, необхідність її розв’язання. Коротка історична довідка та сучасні тенденції. Призначення проектованого виробу. Вимоги до виробів даного призначення. Вимоги до матеріалів. Розробка технічної пропозиції. Вибір об’єкту проектування. Аналіз зразків-аналогів. Висновок із технічної пропозиції. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Демонстрування зразків виробів в техніці виконання макраме. ІV. Повiдомлення теми, мети уроку. V. Основна частина. Вступний інструктаж. Ознайомлення зі змістом уміння, складом і послідовністю виконання дій по складанню плану з виконання проекту, пошуку інформації, аналізу зразків-аналогів. 2. Поточний інструктаж. Робота в малих групах: - вибір теми творчого проекту; - обґрунтування теми проекту. План роботи з виконання проекту
Робота з інформаційними джерелами Читайте також:
|
||||||||
|