Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Еталон відповідей

1. B 11. A 21. B 31. E 41. C
C 12. C 22. E 32. C 42. E
3. A 13. C 23. C 33. D 43. A
4. C 14. D 24. B 34. E 44. B
5. E 15. D 25. D 35. A 45. D
6. C 16. C 26. C 36. D 46. C
7. C 17. D 27. B 37. C 47. E
8. D 18. C 28. A 38. D 48. A
9. E 19. D 29. B 39. B 49. B
10. B 20. A 30. A 40. B 50. E

 

Ситуаційні задачі

Задача 1.

Патронажна медсестра оглянула дівчинку віком 4 міс., яка народилася з масою тіла 3.400 кг і довжиною тіла 53 см. На час огляду маса – 6 кг, довжина тіла - 62 см, обвід голови – 41 см, обвід грудної клітки 41 см. Дівчинка активна, бавиться підвішеними іграшками, голосно сміється, добре утримує голову, лежачи на животі; не повзає, не сидить.

· Оцінити фізичний розвиток дитини.

· Оцінити психо-моторний розвиток дитини.

 

Задача 2.

В клініку поступила дитина з вродженою вадою серця - тетрадою Фалло - віком 1 рік. Хлопчик млявий, малорухливий, сидить, стоїть з опорою, не ходить, іграшками бавиться по-різному але недовго, вимовляє окремі склади “ма”, “ба”, п’є з горнятка, яке тримає мама. Антропометричні дані: маса – 8 кг, довжина тіла - 70 см, обвід голови – 45 см, обвід грудної клітки 44 см.

· Оцінити фізичний розвиток дитини.

· Оцінити психо-моторний розвиток дитини.

 

Задача 3.

При диспансерному огляді 3-х річного здорового хлопчика його фізичний розвиток розцінено як гармонійний середній, а нервово-психічний - відповідає віку 3 – 3, 5 р.

· Навести ймовірні антропометричні показники цієї дитини.

· Описати показники нервово-психічного розвитку дитини даного віку.

 

Задача 4.

У відділення поступила новонароджена дівчинка віком 6 днів з підозрою на вроджену ваду серця. Дитина від І доношеної вагітності, вік мами – 21 р., перебіг вагітності без особливостей, пологи фізіологічні. При огляді: гіпертонус згиначів, смоктальний рефлекс активний, викликаються рефлекси Бабінського, повзання, опори, в положенні на животі голову повертає на бік, голову не утримує, при різкому постукуванні по пеленальному столику розводить руки в сторони, а потім кричить, не усміхається. Дитина народилася з масою тіла 3.200 кг, на час огляду важить 3.150 кг.

· Які з описаних показників нервово-психічного розвитку є патологічними ?

· Пояснити різницю мас тіла дитини після народження і на 6-ий день життя.

 

Задача 5.

До педіатра звернулася 40-річна мама зі своїм двомісячним сином, який народився від ІІІ–ої доношеної вагітності (маса тіла при народженні 2.800 кг, довжина тіла 49 см). На час огляду маса – 3.800 кг, довжина тіла - 52 см, обвід голови – 41 см, обвід грудної клітки 35 см. Хлопчик малоактивний, в перервах між сном капризує, за рухомими предметами слідкує незавжди, до іграшок не тягнеться, голову не утримує. Виражений гіпертонус м’язів згиначів, руки зігнуті в кулачки.

· Оцінити фізичний розвиток дитини.

· Оцінити психо-моторний розвиток дитини.

МОДУЛЬ 2

АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ, МЕТОДИКА ДОСЛІДЖЕНЬ ТА СЕМІОТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ У ДІТЕЙ


Читайте також:

  1. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  2. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  3. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  4. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ
  5. Бланк відповідей
  6. Бланк відповідей
  7. БЛАНК ВІДПОВІДЕЙ ДО ОПИТУВАЛЬНИКА
  8. Виступи студентів, доповнення і коригування відповідей, дискутування
  9. Додаток3.2.Бланк відповідей та формули розрахунку
  10. Еталон відповідей
  11. Еталон відповіді - D




Переглядів: 839

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання | ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.