МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 9. Регістри і форми бухгалтерського обліку
Мета заняття: ознайомитися з методикою і технікою відображення господарських операцій в регістрах бухгалтерського обліку.
Контрольні питання: 1. Облікові регістри та їх види. 2. Форми облікових регістрів. 3. Техніка облікової реєстрації. 4. Форми бухгалтерського обліку, їх види і значення. 5. Помилки в бухгалтерських записах, способи їх виявлення і виправлення.
Практичні завдання:
Завдання 1. Необхідно: - відкрити регістри синтетичного обліку по рахунку 30 «Каса» та записати у відомість № 1 залишок на початок місяця; - відобразити операції по рахунку 30 «Каса» за поточний місяць при журнальній формі обліку в журналі № 1 і відомості № 1; - визначити залишок по рахунку 30 «Каса» на кінець місяця.
Дані для виконання: Залишок по рахунку 30 «Каса» на початок місяця – 50 грн.
Реєстр господарських операцій по рахунку 30 «Каса» за місяць:
Приклади регістрів: Журнал № 1 по кредиту рахунку 30 «Каса»
Відомість № 1 по дебету рахунку 30 «Каса»
Завдання 2. Необхідно: 1. Скласти бухгалтерський баланс на початок звітного періоду. 2. Відкрити рахунки Головної книги для кожного синтетичного рахунку і записати залишки на початок звітного періоду. 3. Скласти Журнал реєстрації господарських операцій. 4. Всі записи щодо операцій відображати на рахунках Головної книги. 5. Відобразити наведені операції в схемах рахунків. 6. Скласти оборотну відомість по синтетичним рахункам. 7. Скласти відомість № 2 і журнал № 2 аналогічно відомості і жур. № 1. 8. Скласти бухгалтерський баланс на кінець звітного періоду.
Дані для виконання, грн.:
1. Статті балансу: основні засоби – 9000, статутний капітал – 8000, нерозподілений прибуток – 1800, виробництво – 1000, рахунки в банках – 800, додатковий капітал – 200, розрахунки з постачальниками та підрядниками – 700, розрахунки з іншими дебіторами – 1200, розрахунки з оплати праці – 1300.
2.Реєстр господарських операцій
3.Головна книга Рахунок №10 «Основні засоби»
Література:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|