Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Франчайзінг (Ф):сутн, хар

Ф-вертикальна договірна М-ва система збуту товарів, що передбач тривалі договірні відносини за якими одна фірма надає іншій право на ведення торгового бізнесу на обмеженій території при дотрим-і встановл-их правил і під певною торговельною маркою. При цьому покупець цієї пільги сплачує певну суму + відсоток від обсягу продаж і отримує право викор-я торгової марки, постійну підтримку і досвід продавця. Переваги Ф: 1)система Ф-их контрактів не заважає викор-ю підпр-вом своєї власності, забезпеч дбайливе ставл-я Ф-зера (утримувача ліцензії) до кредитів, відкриває нове джерело створ-я активного капіталу; 2)зникає необхідн-ь витрач-и засоби на створ-я збут-ї системи;3)власники Ф-вих ліцензій, які є незалеж-ми бізнесменами, більше заінтересовані у спільній праці над розв-ом ринку; 4)учасники таких систем прац-ь значно впевненіше за інших, оскільки пропон-ь ринку товари та послуги зі сталою доброю репутацією і мають можливість отримати фін-ву допомогу Ф-зера.

Селектй збут:сутн-ь, характ-а, умови застосув

Обравши селект-ий розподіл продукції на ринку підпр-во-вир-к укладає угоду з двома або більше організац-и роздрібної торгівлі, яким надається виключне право реалізов-и продукцію в тому чи іншому регіоні. Цей метод викор-ся у великих містах, де є значний за ємністю ринок, а організ-ія вис-о рівня обслугов-я потребує участі декількох торгових підпр-в.

Сутність і зміст М-вої політики товарного руху

М-ва п-ка розподілу - це діяльність фірми щодо планув-я, реалізації та контролю фіз-го переміщ-я товарів від місць їх в-ва до місць продажу чи викор-я з метою задовол-я попиту й отрим-я відповідного зиску. Ключ-ий момент М.П.Т.Р. - це вибір та конструюв-я каналів розподілу. Осн-а мета збут. політики – організація збутової мережі для ефектив-о продажу виготовл-ої продукції. Комплекс М-их заходів, спрямов-их на реалізацію цієї мети, вкл-є визнач-я: стратегії збутової політики, методів товароруху, типів та числа рівнів каналів товароруху, ширини каналу товароруху, рівня інтенсивності каналу товароруху, системи керівництва каналами збуту. Плануючи збутову політику, необхідно вибрати стратегію збутової п-ки- як саме має бути організ-на система збуту: через власну або дилерську мережу, через які типи торгових посередників слід здійснювати товарорух.




Переглядів: 380

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вертик марк-ва система (ВМС),її основні типи | Методи збуту товарів, їх хар-а.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.