МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Франчайзінг (Ф):сутн, харФ-вертикальна договірна М-ва система збуту товарів, що передбач тривалі договірні відносини за якими одна фірма надає іншій право на ведення торгового бізнесу на обмеженій території при дотрим-і встановл-их правил і під певною торговельною маркою. При цьому покупець цієї пільги сплачує певну суму + відсоток від обсягу продаж і отримує право викор-я торгової марки, постійну підтримку і досвід продавця. Переваги Ф: 1)система Ф-их контрактів не заважає викор-ю підпр-вом своєї власності, забезпеч дбайливе ставл-я Ф-зера (утримувача ліцензії) до кредитів, відкриває нове джерело створ-я активного капіталу; 2)зникає необхідн-ь витрач-и засоби на створ-я збут-ї системи;3)власники Ф-вих ліцензій, які є незалеж-ми бізнесменами, більше заінтересовані у спільній праці над розв-ом ринку; 4)учасники таких систем прац-ь значно впевненіше за інших, оскільки пропон-ь ринку товари та послуги зі сталою доброю репутацією і мають можливість отримати фін-ву допомогу Ф-зера. Селектй збут:сутн-ь, характ-а, умови застосув Обравши селект-ий розподіл продукції на ринку підпр-во-вир-к укладає угоду з двома або більше організац-и роздрібної торгівлі, яким надається виключне право реалізов-и продукцію в тому чи іншому регіоні. Цей метод викор-ся у великих містах, де є значний за ємністю ринок, а організ-ія вис-о рівня обслугов-я потребує участі декількох торгових підпр-в. Сутність і зміст М-вої політики товарного руху М-ва п-ка розподілу - це діяльність фірми щодо планув-я, реалізації та контролю фіз-го переміщ-я товарів від місць їх в-ва до місць продажу чи викор-я з метою задовол-я попиту й отрим-я відповідного зиску. Ключ-ий момент М.П.Т.Р. - це вибір та конструюв-я каналів розподілу. Осн-а мета збут. політики – організація збутової мережі для ефектив-о продажу виготовл-ої продукції. Комплекс М-их заходів, спрямов-их на реалізацію цієї мети, вкл-є визнач-я: стратегії збутової політики, методів товароруху, типів та числа рівнів каналів товароруху, ширини каналу товароруху, рівня інтенсивності каналу товароруху, системи керівництва каналами збуту. Плануючи збутову політику, необхідно вибрати стратегію збутової п-ки- як саме має бути організ-на система збуту: через власну або дилерську мережу, через які типи торгових посередників слід здійснювати товарорух.
|
||||||||
|