Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методи збуту товарів, їх хар-а.

Плануючи збутову політику, керівництво п-ва обирає певну стратегію збуту - тобто, як саме має бути організ-а система збуту: через власну чи дилерську мережу, через які типи торгових посередників слід здійсн-ти товарорух. Існують три осн-і методи збуту:1.Прямий – виробник безпосередньо збуває продукцію покупцям. 2.Побічний-збут організ-о через незалежних посередників. 3.Комбінований-через організацію із спільним капіталом фірми-виробника і незалежної фірми. Більшість укр. Підпр-в викор-ь прямий метод, але світова практика свідчить, що це не перспективно, тому що гарантом ефективності збуту є професіоналізм посередників. Метод реалізації п-вом своєї продукції залежить від виду виробу та специфіки господ-ої діяльності в даному регіоні.

Прямий збут (ПЗ): сутн, умови застосув

ПЗ(канали прям М.)-це коли збутову діяльність здійснює безпосередньо виробник через свої збутові підрозділи (збут-і філії і збут-і контори).Збут філії розміщ-ь у містах де зосередж-а велика чисельн-ь споживачів даної прод-ії. Мають складські приміщ-я для зберіг-я значних тов-их запасів, а також сис-му сервісного обслуговув-я. Збут контори підп-в фіз-их операцій з товаром не викон-ь, і мають лише їх взірці. Їх завд-ня - встановл-я контактів із споживачами, рекламна діяльність, збирання замовлень. Викор-я прямого збуту доцільне коли: 1)фін.можливості дають змогу створити власну збутову сис-му, 2)обсяги реалізації достатні для покриття на витрати від прямого М. 3)споживачі географічно сконцентровані, 4)товар технічно складний, потребує спец-го монтажу та налагодж-я. Переваги: повний контроль над вед-ям збут-их операцій, збут-ий персонал під-ва займається реалізацією лише його виробів, забезп-я консультацій, та техн-ої допомоги в опанув-і складної техніки.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Франчайзінг (Ф):сутн, хар | Канал збуту та його характеристики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.