Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи збуту товарів, їх хар-а.

Плануючи збутову політику, керівництво п-ва обирає певну стратегію збуту - тобто, як саме має бути організ-а система збуту: через власну чи дилерську мережу, через які типи торгових посередників слід здійсн-ти товарорух. Існують три осн-і методи збуту:1.Прямий – виробник безпосередньо збуває продукцію покупцям. 2.Побічний-збут організ-о через незалежних посередників. 3.Комбінований-через організацію із спільним капіталом фірми-виробника і незалежної фірми. Більшість укр. Підпр-в викор-ь прямий метод, але світова практика свідчить, що це не перспективно, тому що гарантом ефективності збуту є професіоналізм посередників. Метод реалізації п-вом своєї продукції залежить від виду виробу та специфіки господ-ої діяльності в даному регіоні.

Прямий збут (ПЗ): сутн, умови застосув

ПЗ(канали прям М.)-це коли збутову діяльність здійснює безпосередньо виробник через свої збутові підрозділи (збут-і філії і збут-і контори).Збут філії розміщ-ь у містах де зосередж-а велика чисельн-ь споживачів даної прод-ії. Мають складські приміщ-я для зберіг-я значних тов-их запасів, а також сис-му сервісного обслуговув-я. Збут контори підп-в фіз-их операцій з товаром не викон-ь, і мають лише їх взірці. Їх завд-ня - встановл-я контактів із споживачами, рекламна діяльність, збирання замовлень. Викор-я прямого збуту доцільне коли: 1)фін.можливості дають змогу створити власну збутову сис-му, 2)обсяги реалізації достатні для покриття на витрати від прямого М. 3)споживачі географічно сконцентровані, 4)товар технічно складний, потребує спец-го монтажу та налагодж-я. Переваги: повний контроль над вед-ям збут-их операцій, збут-ий персонал під-ва займається реалізацією лише його виробів, забезп-я консультацій, та техн-ої допомоги в опанув-і складної техніки.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  7. IV. Учебно-методические рекомендации
  8. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  9. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  10. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки
  11. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  12. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Франчайзінг (Ф):сутн, хар | Канал збуту та його характеристики.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.