Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Канал збуту та його характеристики.

Канали збуту–сукупність підпр-в, організацій чи окремих осіб, включ-их процес довед-я продуктів до споживача. К.з. визначає шлях, по якому товари рухаються від вир-ків до споживачів. Учасниками к.з. можуть бути оптові та роздрібні торгівці, агенти, брокери, джоббери, дилери, дистриб’ютори, маклери. К.з. можна охарактер-и кільк-ю рівнів каналів. В будь-якому К.з. циркул-ь потоки фіз-их потоків, прав власності на них, платежів, інформацій; існ-ь свої методи просув-я продукту. З організ-ої точки зору виділ-ь К.з. звичайні, які включ у свій склад незал-і організ-ії, котрі не мають явно виражених лідируючих позицій і схильні до конфліктів. Функц-ня К.з. припускає організ-ію відбору учасників каналу, розробку системи стимул-я та оцінки ефектив-і їх труда. Для встановл-я довгострокових контактів з посередниками створ-ь спец-ий підрозділ, котрий займається виявл-ям нужд посередників та розробкою програм надання їм допомоги. Вибір К.з. прямим образом впливає на товарорух.

Суч тенд-ії розв-у М-гу на підпр-ах У-и

В укр.-кій практиці існує ряд негативних дій, які роблять переважно укр-кі підпр-і: хаотичне викор-я окремих елементів М-гу, асоціюв-я М-гу лише з рекламою, необґрунтоване застосув-я західних методик, нетворчий підхід до М-вої діяльності, орієнтація на короткострокову перспективу, відсутність програм лояльності клієнтів, низький сервіс, відсутність гнучкості та незнання власних споживачів. Спектр цих помилок говорить про таку діяльність підпр-в, яка спрямована лише на отрим-я більш вис-го прибутку не залежно від рівня задовол-я та подальшої зацікавленості в їх товарах всього населення. Тому усі сили повинні йти на ліквідацію цих помилок, наприклад, шляхом застосув-я або впровадж-я методик ведення М-вої політики підпр-в зарубіжних розвинутих країн, приєдн-я нових молодих спеціалістів у цій сфері з творчим потенціалом та свіжими ідеями, глибокого вивч-я потреб населення та сприяння розшир-ю дослідницьких робіт, посилення контролю за всією діяльністю.


Читайте також:

  1. VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
  2. Аналіз ефективності використання каналів розподілу
  3. Аналіз середовища підприємства на ринку факторів виробництва та на ринку збуту готової продукції.
  4. Багатоканальна передача інформації
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
  7. Безканальне прокладання.
  8. Безпровідні канали зв'язку
  9. Блокатори кальцієвих каналів.
  10. Варіант 7, (22). Тема: Основні напрямки удосканалення фінансового механізму у сучасних умовах
  11. Варіанти і способи вимірювань характеристик телефонних каналів
  12. Вентиляційні канали.




Переглядів: 416

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи збуту товарів, їх хар-а. | Ексклюз збут:сутн,характ, умови застос

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.