МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇЛЕКЦІЯ 12 Тестові запитання Висновки Для передавання великих обсягів інформації від сукупності джерел застосовуються багатоканальні системи зв’язку. Розглянуті системи з частотним і часовим ущільненням і поділом каналів, проаналізована їх робота, зроблене порівняння за інформаційно – технічними характеристиками.
1. Який з варіантів побудови систем з частотним розділенням каналів найбільш поширений? 1) АМ-АМ 2) АМ-ЧМ 3) ОМ-ЧМ 4) ОМ-АМ 2. Чому в системах з частотним розділенням каналів в каналах доцільно застосовувати односмугову модуляцію? 1) це дозволяє збільшити вірогідність передавання інформації 2) це дозволяє збільшити в 2 рази кількість каналів в дозволеній смузі частот 3) це дозволяє спростити побудову канало-створюючої апаратури 3. Чому в системах з частотним розділенням каналів в радіопередавачі доцільно застосовувати частотну модуляцію? 1) це дозволяє забезпечити високу завадостійкість системи 2) це дозволяє спростити радіопередавач системи 3) це дозволяє зменшити енергетичні витрати
4. Система с частотним розділенням каналів призначена для передавання дискретних сигналів тривалістю Тс. Яке мінімальне рознесення між частотами та необхідно забезпечувати? 1) 2) 3) 4) 5. Яка з формул визначає пік-фактор канального сигналу в системі з частотним розділенням каналів? 1) 2) 3) 6. По системі з часовим розділенням передаються неперервні повідомлення. Який максимальний проміжок часу можна відвести для передавання інформації одного каналу, якщо кількість каналів , верхня частота спектру канального повідомлення кГц? 1) 1 мкс 2) 5 мкс 3) 10 мкс 4) 50 мкс 7. Який з параметрів імпульсу доцільно використовувати при формуванні синхросигналів в системах з часовим розділенням каналів? 1) амплітуду 2) тривалість 3) часове положення
8. Який вид імпульсної модуляції застосовується в каналах сучасних систем з часовим розділенням каналів? 1) АІМ 2) ШІМ 3) ФІМ 4) ІКМ
9. По системі з часовим розділенням каналів передаються неперервні повідомлення з використанням імпульсно-кодової модуляції. Яка максимально допустима тривалість одного імпульсу, якщо кількість рівнів квантування , верхня частота спектра канального повідомлення кГц, а кількість каналів ? 1) 1 мкс 2) 2 мкс 3) 10 мкс 4) 20 мкс
10. Яка з комбінацій первинної і вторинної модуляції може бути застосована в системі з часовим розділенням каналів? 1) АМ-ЧМ 2) ЧМ-ЧМ 3) ФМ-ИКМ 4) ИКМ-ФМ Мета лекції –вивчення методів побудови і основних шляхів реалізації систем, які забезпечують одночасним зв’язком велике число стаціонарних і рухомих об’єктів, довільно розташованих на деякій території. В лекції будуть розглянуті наступні питання: 1. Поняття про багатостанційний доступ 2. Системи з часовим поділом каналів 3. Системи із частотним поділом каналів 4. Системи з кодовим поділом каналів 5. Асинхронно – адресні системи передачі інформації
Читайте також:
|
||||||||
|