МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇЛЕКЦІЯ 12 Тестові запитання Висновки Для передавання великих обсягів інформації від сукупності джерел застосовуються багатоканальні системи зв’язку. Розглянуті системи з частотним і часовим ущільненням і поділом каналів, проаналізована їх робота, зроблене порівняння за інформаційно – технічними характеристиками.
1. Який з варіантів побудови систем з частотним розділенням каналів найбільш поширений? 1) АМ-АМ 2) АМ-ЧМ 3) ОМ-ЧМ 4) ОМ-АМ 2. Чому в системах з частотним розділенням каналів в каналах доцільно застосовувати односмугову модуляцію? 1) це дозволяє збільшити вірогідність передавання інформації 2) це дозволяє збільшити в 2 рази кількість каналів в дозволеній смузі частот 3) це дозволяє спростити побудову канало-створюючої апаратури 3. Чому в системах з частотним розділенням каналів в радіопередавачі доцільно застосовувати частотну модуляцію? 1) це дозволяє забезпечити високу завадостійкість системи 2) це дозволяє спростити радіопередавач системи 3) це дозволяє зменшити енергетичні витрати
4. Система с частотним розділенням каналів призначена для передавання дискретних сигналів тривалістю Тс. Яке мінімальне рознесення між частотами та необхідно забезпечувати? 1) 2) 3) 4) 5. Яка з формул визначає пік-фактор канального сигналу в системі з частотним розділенням каналів? 1) 2) 3) 6. По системі з часовим розділенням передаються неперервні повідомлення. Який максимальний проміжок часу можна відвести для передавання інформації одного каналу, якщо кількість каналів , верхня частота спектру канального повідомлення кГц? 1) 1 мкс 2) 5 мкс 3) 10 мкс 4) 50 мкс 7. Який з параметрів імпульсу доцільно використовувати при формуванні синхросигналів в системах з часовим розділенням каналів? 1) амплітуду 2) тривалість 3) часове положення
8. Який вид імпульсної модуляції застосовується в каналах сучасних систем з часовим розділенням каналів? 1) АІМ 2) ШІМ 3) ФІМ 4) ІКМ
9. По системі з часовим розділенням каналів передаються неперервні повідомлення з використанням імпульсно-кодової модуляції. Яка максимально допустима тривалість одного імпульсу, якщо кількість рівнів квантування , верхня частота спектра канального повідомлення кГц, а кількість каналів ? 1) 1 мкс 2) 2 мкс 3) 10 мкс 4) 20 мкс
10. Яка з комбінацій первинної і вторинної модуляції може бути застосована в системі з часовим розділенням каналів? 1) АМ-ЧМ 2) ЧМ-ЧМ 3) ФМ-ИКМ 4) ИКМ-ФМ Мета лекції –вивчення методів побудови і основних шляхів реалізації систем, які забезпечують одночасним зв’язком велике число стаціонарних і рухомих об’єктів, довільно розташованих на деякій території. В лекції будуть розглянуті наступні питання: 1. Поняття про багатостанційний доступ 2. Системи з часовим поділом каналів 3. Системи із частотним поділом каналів 4. Системи з кодовим поділом каналів 5. Асинхронно – адресні системи передачі інформації
Читайте також:
|
||||||||
|