Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Системи зв’язку із часовим поділом каналів

Принцип часового поділу каналів (ЧаПК) грунтується на часовій дискретизації переданих повідомлень і рознесенні в часі канальних сигналів. Структурна схема передавальної частини системи із ЧаПК наведена на мал. 3а. Епюри напруг наведені на мал. 3б. Номера епюр збігаються з номерами контрольних точок на мал. 3а.

 

Малюнок 3 – Структурна схема передавальної частини.

 

Ритм роботи системи із ЧаПК задається високостабільним генератором тактових імпульсів (ГТІ). Тактові імпульси (мал. 2 б, епюр 1) з періодом надходять на генератор канальних імпульсів ГКІ, що має виходів, де - кільуість каналів. На виходах формуються періодичні послідовності імпульсів, показаних на епюрах 2-5. Канальні імпульси надходять на канальні модулятори КМ, де модулюються повідомленнями (епюри 6-8), що надходять від джерел Д. На виходах КМ формуються модульовані канальні сигнали (епюри 9-11). Параметри модуляції підбираються так, щоб імпульси різних модульованих канальних сигналів не перекривалися. Канальні сигнали подаються на лінійний суматор одночасно з послідовністю синхронізуючих імпульсів, вироблюваних пристроєм формування синхронізуючих імпульсів (УФСІ) (епюр 12), які необхідні для синхронізації роботи прийомної частини. Вони повинні різко відрізнятися від канальних імпульсів, щоб їх можна було виділити із загального потоку імпульсів. На виході суматора утвориться груповий сигнал (епюр 13), що складається з послідовності синхронізуючих і модульованих канальних імпульсів. Груповий сигнал надходить на спільний модулятор (СМ) і модулює високочастотну несучу, вироблювану передавачем (Пер).

У прийомної частини системи із ЧаПК (мал. 4а) прийнятий сигнал підсилюється й фільтрується в лінійній частині приймача Прм, потім демодулюється в спільному демодуляторі (СД), на виході якого виділяється оцінка групового сигналу . Виділений груповий сигнал (епюр 1) подається на селектор синхроімпульсів (ССІ), що може являти собою, наприклад, інтегруючий ланцюг із граничним пристроєм на виході, що спрацьовує при дії на вході інтегруючого ланцюга синхроімпульсу (епюри 2,3). Виділені синхроімпульси надходять на генератор канальних селекторних імпульсів (ГКСІ), що має виходів. На кожному виході ГКСІ формується імпульсна послідовність, тимчасове положення якої збігається з одним з канальних сигналів (епюри 4-6). Ці послідовності подаються на канальні селектори (КС), які виділяють канальні сигнали (епюри 7-9). Ці сигнали надходять на канальні демодулятори (КД), де формуються оцінки переданих повідомлень (епюри 10-12), що надходять до одержувачів .

 

Малюнок 4 – Структурна схема приймальної частини

 

Класифікація систем із ВРК здійснюється по виду модуляції в щаблях модуляції. Наприклад, у системі ЧІМ-ЧМ у першому щаблі модуляції використовується ЧІМ, а в другий - ЧМ. У цей час у каналах звичайно використовується один з видів цифрової модуляції (ІКМ, ДІКМ, АДІКМ і т.д.), тому ці системи є цифровими.

Основними переваги багатоканальних систем з ЧаПК є:

1. Висока вірогідність приймання інформації при застосуванні найбільш завадостійких методів передавання з імпульсно – кодовою і дельта – модуляцію.

2. Висока стабільність роботи канальних пристроїв.

3. Низька вартість і малі габарити апаратури, обумовлені:

a) відсутність канадських смугових фільтрів, вартість яких сягає 40% загальної вартості обладнання;

b) можливість використання мікромодулів на інтегральних схемах.

Однак є і недоліки:

1. Необхідність підтримки синхронної роботи комутаторів каналів.

2. Можливість появи взаємних завад між каналами при спотворенні форми імпульсів.

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  11. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  12. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ




Переглядів: 722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Системи зв’язку із частотним поділом каналів | БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.