Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ділянка 4

За вихідним даними витрати повітря L = 2000 м3/ год й діаметра перетину d= 375 мм по номограмі визначаємо швидкість повітря v4=5 м/сек, відношення λ/d =0,045, Нg=1,5 кг/м2. Довжина ділянки l = 3 м, тоді

λ/d· l =0,135.

Циліндричний насадка. Коефіцієнт місцевого опору насадка, віднесений до швидкості у повітряпроводі, дорівнює ξ1=2.

Конфузор циліндричний. Через малу різницю в діаметрах конфузора й повітрчпровода коефіцієнт місцевого опору приймаємо рівним нулю.

Дросель-клапан. Для кращого пропущення повітря α=0, тобто ξ3=0,05 (додаток II).

Відвід. α=45°; ξ4=0,11 (додаток III).

Двійник на відгалуженні. Стандартний кут відгалуження α = 45°. Тому що на ділянці 5 витрата повітря L =10000 м3/година й діаметр перетину d =775 мм , по номограмі визначаємо швидкість повітря v5 =6,2 м/сек.

З додатка визначаємо, що ξ0=0,46:

Таким чином, Σξ= 2 + 0,05 + 0,11 + 0,7 = 2,86;

А4= λ/d· l+ Σξ=0,135+2,86=3.

Втрати тиску на ділянці 4 Н4 = А4· Нg =3·1,5=4,5кг / м2.

Нр=4,9 кг/м2 Н4< Нр.

Всі вихідні й отримані дані заносимо в таблицю 2.

 


Читайте також:

  1. Алгоритм розрахунку матриці найкоротших відстаней на ділянках мережі методом Флойда – Уоршелла
  2. Б- не збуджена ділянка мембрани , на яку діють електричні струми збудженої ділянки. Стрілками показано напрям струмів, кружечками – дійсне переміщення іонів.
  3. Вихідні і розрахункові дані по ділянкам лінії аерозольтранспорту
  4. ГАЛУЗЬ — СФЕРА - ДІЛЯНКА - ЦАРИНА - ТЕРЕН.
  5. Дільниця. Ділянка.
  6. Ділянка 1
  7. Ділянка 3
  8. Ділянка 5
  9. Ділянка 6
  10. Ділянка 7
  11. Ділянка 8




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ділянка 3 | Ділянка 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.