Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



М. Рильський

План:

1. Заява.

2. Резюме.

3. Автобіографія.

4. Особливості закінчень іменників у кличній формі та звертаннях у професійному спілкуванні.

 

v Робота з епіграфом.Підтримайте або спростуйте думку, висловлену Максимом Рильським.

 

Завдання 1. Дайте відповіді на запитання.

1. Які ділові папери належать до кадрово-контрактних?

2. У якій послідовності укладають кадрово-контрактні документи?

3. Які реквізити характерні для заяви?

4. Які бувають заяви за походженням?

5. Поясніть, яка відмінність між простою і складною заявами?

6. Яких правил слід дотримуватися, складаючи резюме?

7. Охарактеризуйте основні типи резюме.

8. Які особливості написання тексту автобіографії?

 

Завдання 2. Прочитайте гумореску Остапа Вишні «Моя автобіографія». Що курйозного вже в самій назві твору? Чим цей текст відрізняється від офіційної автобіографії?

Моя автобіографія

У мене нема жодного сумніву в тому, що я народився, хоч і під час мого появлення на світ білий і потім – років, мабуть, із десять підряд – мати казали, що мене витягли з колодязя, коли напували корову Оришку. Трапилася ця подія 1 листопада (ст. стилю) 1889 року, в містечку Груні Зіньківського повіту на Полтавщині.

Власне, подія ця трапилася не в самім містечку, а в хуторі Чечві біля Груні, в маєткові поміщиків фон Рот, де мій батько працював у панів.

Умови для мого розвитку були підходящі. З одного боку – колиска з вервечками, з другого боку – материні груди. Трішки поссеш, трішки поспиш – і ростеш собі помаленьку.

Так ото й пішло, значить: їси – ростеш, потім ростеш – їси. Батьки мої були як узагалі батьки.

Батьків батько був у Лебедині шевцем. Материн батько був у Груні хліборобом.

Глибшої генеалогії не довелося мені прослідити. Батько взагалі не дуже любив про родичів розказувати, а коли було спитаєш у баби (батькової матері) про діда чи там про прадіда, вона завжди казала:

Отаке стерво було, як і ти оце! Покою від їх не було!

 

Завдання 3. Розташуйте елементи тексту автобіографії у необхідній послідовності:

а) короткі відомості про стан сімї: прізвище, імя, по батькові, рік народження, місце роботи, посада;

б) прізвище, імя, по батькові, дата народження, місце народження;

в) відомості про освіту;

г) відомості про громадську роботу;

Д) відомості про трудову діяльність.


Читайте також:

  1. М. Рильський
  2. РИЛЬСЬКИЙ




Переглядів: 518

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 4. З поданими прізвищами складіть речення так, щоб вони стояли в чоловічому роді в родовому відмінку. | Завдання 4. Зредагуйте текст автобіографії, запишіть, дотримуючись правил оформлення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.