МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DER SATZ
Übung 1. Antworten Sie! 1. Zählt Herr Müller zuerst die Geldstücke? 2. Zählt er dann die Geldscheine? 3. Hat Herr Müller auch noch Kleingeld? 4. Hängt die Lampe jetzt hier? Rechnet ihr immer richtig? Kauft Herr Müller jetzt Briefpapier? 7. Bezahlt Herr Müller dann die Rechnung? 8. Sind Bleistifte immer lang?
DAS DEMONSTRATIVPRONOMEN „das“
Ein Herr kommt. Wir fragen: „Wer ist das?“ – „Das ist Herr Müller.“ Herr Müller zeigt ein Zweieurostück. Er fragt: „Was ist das?“ – Ich antworte: „Das ist ein Zweieurostück.“
Übung 2. Antworten Sie! 1. Wer ist das? (Herr Müller – Herr und Frau Müller – mein Freund – die Lehrerin – eine Schülerin – mein Kind – die Schüler – die Lehrerinnen – die Schülerinnen – die Kinder)
2. Was ist das? (ein Stuhl – die Lampe – das Briefpapier – ein Eurostück – die Bleistifte – viele Stühle – ein Tisch – ein Beispiel – der Fußboden – mein Name – Häuser) DIE ZAHLEN
Merken Sie:
Übung 3. Lesen Sie! 6, 10, 8, 5, 9, 7, 4, 2, 1, 11, 18, 13, 15, 19, 12, 14, 25, 47, 74, 29, 92, 68, 96, 66, 35, 78, 55, 27, 46, 21, 64, 77, 91, 82, 119, 416, 926, 555, 915, 1294, 7512, 5432,6666, 4711.
Übung 4. Wieviel Geld haben Sie? 1, 75 Euro; 1, 98 Euro; 9, 35 Euro; -,66 Euro; -,02 Euro; 49, 06 Euro; 73, 15 Euro; 56, 77 Euro; 859, 35 Euro; 719, 82 Euro; 811, - Euro; 521, 75 Euro; 1387, 45 Euro; Wieviel kostet: ein Füller (6, 50 Euro), ein Heft (0, 25 Euro), der Schwamm (1, 50 Euro), die Tafel (115, - Euro), die Lampe (26, - Euro), ein Bleistift (0, 33 Euro), ein Stuhl (14, 50 Euro), ein Buch (4, 50 Euro), ein Tisch (9, 00 – Euro), Wieviel kosten: 2 Füller, 3 Hefte, 4 Bleistifte, 10 Stühle, 5 Tische?
Übung 5. Wie viele - ? 1. Wie viele Stühle sind hier? Hier sind 6 Stühle. 2. Wie viele Schüler sind hier? (18). 3. Wie viele Fenster sind hier? (4). 4. Wie viele Sätze diktiert der Lehrer? (5). 5. Wie viele Fehler haben Sie? (1). 6. Wie viele Bücher liegen hier? (3).
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|