МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
DIE ZAHLENWir haben hier viele Stühle. Wie viele Stühle sind hier? Wir zählen die Stühle: eins, zwei, drei, vier, fünf, sechs, sieben, acht, neun, zehn. Wir haben zehn Stühle. Herr Müller hat viel Geld. Er hat Geldstücke und Geldscheine. Er zählt zuerst die Geldstücke: drei Zweieurostücke – das sind sechs Euro – und viele Eurostücke: sieben, acht, zehn, elf, zwölf, dreizehn, vierzehn, fünfzehn, sechzehn, siebzehn, achtzehn, neunzehn, zwanzig, einundzwanzig, zweiundzwanzig, dreiundzwanzig, vierundzwanzig, fünfundzwanzig, sechsundzwanzig, siebenundzwanzig, achtundzwanzig, neunundzwanzig, dreißig Euro. Dann zählt Herr Müller die Scheine: zuerst die Zehneuroscheine: vierzig, fünfzig, sechzig, siebzig, achtzig, neunzig, hundert Euro. Herr Müller hat noch fünf Zwanzigeuroscheine: 120, 140, 160, 180, 200 Euro. Herr Müller hat noch auch Kleingeld, aber das sind nur Cents. Die Cents zählt er nicht. Herr Müller kauft einen Füller, ein Buch, zwei Hefte, zwei Bleistifte und Briefpapier. Der Füller ist teuer, er kostet 50 Euro. Die Bleistifte sind billig. Ein Bleistift kostet nur 0, 80 Euro. Herr Müller bezahlt die Rechnung: er zahlt 61, 60 Euro. Hier ist die Rechnung.
die Rechnung, - en - rechnen die Zahl, - en - zählen – zahlen – bezahlen
Er zahlt Geld (20 Euro, 50 Pfennig). Er bezahlt die Rechnung (den Füller, das Buch). Der Brief + das Papier = das Briefpapier das Geld + das Stück = das Geldstück ein Euro + das Stück = das Eurostück das Geld + der Schein = das Geldschein zehn Euro + der Schein = der Zehneuroschein klein + das Geld = das Kleingeld
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|