Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інтернет-маркетинг.

МережаInternetздійснила справжній переворот в інформатизації економіки і суспільних відносин. Нині вона забезпечує єдиний інформаційний прос­тір різних проявів людської діяльності, зокрема:

- оперативне отримання інформації про різноманітні аспекти суспільного життя;

- ведення бізнесу (моніторинг ринку продаж, аналіз діяльності конкурентів,
реклама, переговори, укладання угод, оплата, сервісне обслуговування, двосторонні зв'язки зі споживачами і діловими партнерами тощо);

- внутрішній оперативний зв'язок і обмін інформацією (у тому числі докумен­тами) між підрозділами й окремими працівниками підприємства;

- віртуальні магазини;

- віртуальні підприємства, наприклад, коли окремі працівники працюють вдома без безпосереднього контакту з іншими, спілкуючись через мережу;

- логістика, наприклад, віртуальні склади, коли підприємству-товаровиробнику немає сенсу утримувати сировину і комплектуючі на власних.складах, а до­статньо лише володіти інформацією про їх місцезнаходження, кількість, ціну, умови постачання тощо;

- ефективна комунікація в усьому світі, у тому числі спілкування в реальному часі (наприклад, Інтернет-конференції);

- допомога в навчанні і самонавчанні (наприклад, дистанційне навчання), у тому числі доступ до фондів найбільших бібліотек світу;

- забезпечення дозвілля (книги, музика, фото, фільми, ігри) і багато іншого.

Інтернет є потужним фактором світової економіки, необхідним елементомсоціально-економічної і культурної діяльності суспільства. Він же є глобальним віртуальним ринком. Причому цей ринок є більш ефективним, ніж йото тради­ційні форми, оскільки забезпечує найвищу поінформованість споживачів, надає більший контроль за процесами вибору товарів.

Екологічний ма́ркетинг (англ.greenmarketing) — специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства (розробки продукції, її виробництва, пакування, транспортування, реалізації, просування, переробки та утилізації) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Становлення екологічного маркетингу у провідних розвинутих країнах світу пройшло кілька етапів еволюції. З моменту його зародження у 1970-ті роки розуміння взаємодії між економікою та довкіллям розвивалось, через що розвивалось і розуміння самого екологічного маркетингу. Можна виділити три наступні фази:

- екологічний маркетинг (Ecologicalmarketing) — ця концепція з’явилась у 1970-ті роки і передбачала вузько орієнтовані ініціативи, що концентрувались на зниженні залежності від частково шкідливих товарів, а всі маркетингові види діяльності розглядались під кутом зору допомоги у вирішенні екологічних проблем;

- маркетинг навколишнього середовища (Environmentalmarketing) — більш широкий підхід, що виник у кінці 1980-х — на початку 1990-х рр., і був націлений на зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище через застосування технологій бережливого виробництва, створення інноваційних нових товарів, що забезпечують менший рівень викидів в атмосферу та відходів. Все це створює можливості для досягнення конкурентних переваг через задоволення попиту екологічно свідомих споживачів;

- сталий (збалансований) маркетинг (Sustainable marketing) — більш радикальний підхід до ринків та маркетингу, який шукає шляхи покриття всіх витрат з виробництва та споживання, пов’язаних із охороною навколишнього середовища, для створення сталої (збалансованої) економіки. Цей підхід виник у кінці 1990-х — на початку 2000-х років. У даній концепції, крім екологічних аспектів, особливого значення набувають соціально-суспільні вимоги.

 

Запитання для самоперевірки:

1. Назвіть особливості емпіричного маркетингу.

2. В чому сутність віртуального маркетингу?

3. Як проявляється інтернет-маркетинг?

4. Які фази екологічного маркетингу ви знаєте?

 




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Класифікація маркетингу | Тема 6. Маркетингові дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.