Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Інтернет-маркетинг.

МережаInternetздійснила справжній переворот в інформатизації економіки і суспільних відносин. Нині вона забезпечує єдиний інформаційний прос­тір різних проявів людської діяльності, зокрема:

- оперативне отримання інформації про різноманітні аспекти суспільного життя;

- ведення бізнесу (моніторинг ринку продаж, аналіз діяльності конкурентів,
реклама, переговори, укладання угод, оплата, сервісне обслуговування, двосторонні зв'язки зі споживачами і діловими партнерами тощо);

- внутрішній оперативний зв'язок і обмін інформацією (у тому числі докумен­тами) між підрозділами й окремими працівниками підприємства;

- віртуальні магазини;

- віртуальні підприємства, наприклад, коли окремі працівники працюють вдома без безпосереднього контакту з іншими, спілкуючись через мережу;

- логістика, наприклад, віртуальні склади, коли підприємству-товаровиробнику немає сенсу утримувати сировину і комплектуючі на власних.складах, а до­статньо лише володіти інформацією про їх місцезнаходження, кількість, ціну, умови постачання тощо;

- ефективна комунікація в усьому світі, у тому числі спілкування в реальному часі (наприклад, Інтернет-конференції);

- допомога в навчанні і самонавчанні (наприклад, дистанційне навчання), у тому числі доступ до фондів найбільших бібліотек світу;

- забезпечення дозвілля (книги, музика, фото, фільми, ігри) і багато іншого.

Інтернет є потужним фактором світової економіки, необхідним елементомсоціально-економічної і культурної діяльності суспільства. Він же є глобальним віртуальним ринком. Причому цей ринок є більш ефективним, ніж йото тради­ційні форми, оскільки забезпечує найвищу поінформованість споживачів, надає більший контроль за процесами вибору товарів.

Екологічний ма́ркетинг (англ.greenmarketing) — специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства (розробки продукції, її виробництва, пакування, транспортування, реалізації, просування, переробки та утилізації) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Становлення екологічного маркетингу у провідних розвинутих країнах світу пройшло кілька етапів еволюції. З моменту його зародження у 1970-ті роки розуміння взаємодії між економікою та довкіллям розвивалось, через що розвивалось і розуміння самого екологічного маркетингу. Можна виділити три наступні фази:

- екологічний маркетинг (Ecologicalmarketing) — ця концепція з’явилась у 1970-ті роки і передбачала вузько орієнтовані ініціативи, що концентрувались на зниженні залежності від частково шкідливих товарів, а всі маркетингові види діяльності розглядались під кутом зору допомоги у вирішенні екологічних проблем;

- маркетинг навколишнього середовища (Environmentalmarketing) — більш широкий підхід, що виник у кінці 1980-х — на початку 1990-х рр., і був націлений на зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище через застосування технологій бережливого виробництва, створення інноваційних нових товарів, що забезпечують менший рівень викидів в атмосферу та відходів. Все це створює можливості для досягнення конкурентних переваг через задоволення попиту екологічно свідомих споживачів;

- сталий (збалансований) маркетинг (Sustainable marketing) — більш радикальний підхід до ринків та маркетингу, який шукає шляхи покриття всіх витрат з виробництва та споживання, пов’язаних із охороною навколишнього середовища, для створення сталої (збалансованої) економіки. Цей підхід виник у кінці 1990-х — на початку 2000-х років. У даній концепції, крім екологічних аспектів, особливого значення набувають соціально-суспільні вимоги.

 

Запитання для самоперевірки:

1. Назвіть особливості емпіричного маркетингу.

2. В чому сутність віртуального маркетингу?

3. Як проявляється інтернет-маркетинг?

4. Які фази екологічного маркетингу ви знаєте?

 




Переглядів: 512

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Класифікація маркетингу | Тема 6. Маркетингові дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.