МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Інтернет-маркетинг.МережаInternetздійснила справжній переворот в інформатизації економіки і суспільних відносин. Нині вона забезпечує єдиний інформаційний простір різних проявів людської діяльності, зокрема: - оперативне отримання інформації про різноманітні аспекти суспільного життя; - ведення бізнесу (моніторинг ринку продаж, аналіз діяльності конкурентів, - внутрішній оперативний зв'язок і обмін інформацією (у тому числі документами) між підрозділами й окремими працівниками підприємства; - віртуальні магазини; - віртуальні підприємства, наприклад, коли окремі працівники працюють вдома без безпосереднього контакту з іншими, спілкуючись через мережу; - логістика, наприклад, віртуальні склади, коли підприємству-товаровиробнику немає сенсу утримувати сировину і комплектуючі на власних.складах, а достатньо лише володіти інформацією про їх місцезнаходження, кількість, ціну, умови постачання тощо; - ефективна комунікація в усьому світі, у тому числі спілкування в реальному часі (наприклад, Інтернет-конференції); - допомога в навчанні і самонавчанні (наприклад, дистанційне навчання), у тому числі доступ до фондів найбільших бібліотек світу; - забезпечення дозвілля (книги, музика, фото, фільми, ігри) і багато іншого. Інтернет є потужним фактором світової економіки, необхідним елементомсоціально-економічної і культурної діяльності суспільства. Він же є глобальним віртуальним ринком. Причому цей ринок є більш ефективним, ніж йото традиційні форми, оскільки забезпечує найвищу поінформованість споживачів, надає більший контроль за процесами вибору товарів. Екологічний ма́ркетинг (англ.greenmarketing) — специфічний вид маркетингу, який передбачає орієнтацію усієї діяльності підприємства (розробки продукції, її виробництва, пакування, транспортування, реалізації, просування, переробки та утилізації) на формування та задоволення екологічно орієнтованого попиту з метою отримання прибутку та збереження довкілля і здоров’я людей. Становлення екологічного маркетингу у провідних розвинутих країнах світу пройшло кілька етапів еволюції. З моменту його зародження у 1970-ті роки розуміння взаємодії між економікою та довкіллям розвивалось, через що розвивалось і розуміння самого екологічного маркетингу. Можна виділити три наступні фази: - екологічний маркетинг (Ecologicalmarketing) — ця концепція з’явилась у 1970-ті роки і передбачала вузько орієнтовані ініціативи, що концентрувались на зниженні залежності від частково шкідливих товарів, а всі маркетингові види діяльності розглядались під кутом зору допомоги у вирішенні екологічних проблем; - маркетинг навколишнього середовища (Environmentalmarketing) — більш широкий підхід, що виник у кінці 1980-х — на початку 1990-х рр., і був націлений на зниження шкідливого впливу на навколишнє середовище через застосування технологій бережливого виробництва, створення інноваційних нових товарів, що забезпечують менший рівень викидів в атмосферу та відходів. Все це створює можливості для досягнення конкурентних переваг через задоволення попиту екологічно свідомих споживачів; - сталий (збалансований) маркетинг (Sustainable marketing) — більш радикальний підхід до ринків та маркетингу, який шукає шляхи покриття всіх витрат з виробництва та споживання, пов’язаних із охороною навколишнього середовища, для створення сталої (збалансованої) економіки. Цей підхід виник у кінці 1990-х — на початку 2000-х років. У даній концепції, крім екологічних аспектів, особливого значення набувають соціально-суспільні вимоги.
Запитання для самоперевірки: 1. Назвіть особливості емпіричного маркетингу. 2. В чому сутність віртуального маркетингу? 3. Як проявляється інтернет-маркетинг? 4. Які фази екологічного маркетингу ви знаєте?
|
||||||||
|