Тема 4. Класифікація маркетингу
План
1. Характеристика типів маркетингу залежно від стану попиту.
Література:
1. Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2006. -712 с.
2. Маркетинг: бакалаврський курс: Навч. посібник / за ред. С. М. Ілляшенка. – Суми: ВГД „Університетська книга”, 2009. – 976 с.
3. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/763-2013-%D0%BF
4. http://reftrend.ru/869741.html
Питання 1.Характеристика типів маркетингу залежно від стану попиту
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
При самостійному вивченні питання зверніть увагу на залежність виду маркетингу від стану попиту та мету яку переслідує маркетинг.
Види маркетингу залежно від стану попиту представлені у таблиці 1.
Стан попиту
| Мета маркетингу
| Вид маркетингу
| Інструменти маркетингу
| Від’ємний
| Формування попиту шляхом подолання негативного ставлення до товару
| Конверсійний маркетинг
| Взаємини з громадськістю, пропаганда, робота з товаром
| Відсутній
| Стимулювання попиту
| Стимулюючий маркетинг
| Інформативна реклама, семплінг, акції стимулювання збуту, PR
| Потенційний
| Розвиток товару; розвиток попиту
| Розвиваючий маркетинг, орієнтований на виробництво; розвиваючий маркетинг, орієнтований на споживача
| Удосконалення товару, супутні послуги, поліпшення якості, зниження собівартості; акції стимулювання збуту, реклама, персональний продаж, PR
| Задоволений
| Утримання попиту
| Підтримуючий маркетинг
| Нагадувальна, підтримувальна реклама, акції
| Хиткий
| Збалансування попиту
| Синхромаркетинг
| Знижки цін та стимулювання попиту в період падіння обсягів продажу
| Знижений
| Відновлення попиту
| Ремаркетинг
| Активізація просування, коригування цін, оновлення продукції
| Надмірний
| Зниження попиту
| Демаркетинг
| Зниження ціни
| Шкідливий
| Ліквідація або обмеження попиту
| Протидіючий маркетинг
| Соціальна реклама
|
Таблиця 1.Види маркетингу залежно від стану попиту.
Запитання для самоперевірки:
1. Які види маркетингу залежно від стану ппиту ви знаєте?
2. Назвіть інструменти маркетингу в залежності від використання виду маркетингу.
3. Який вид маркетингу слід застосувати якщо мета утримання попиту?
4. В чому сутність протидіючого маркетингу?
Читайте також: - II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
- IV класифікація боргу.
- V. Класифікація і внесення поправок
- V. Класифікація рахунків
- А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
- Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
- Акти первинного права: класифікація та значення для європейської інтеграції.
- Алгоритм розроблення програми комплексу маркетингу
- Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
- Анатомічна терапевтична хімічна класифікація ЛЗ
- АТОМНО-МОЛЕКУЛЯРНЕ ВЧЕННЯ. КЛАСИФІКАЦІЯ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК
- Аудит: поняття, завдання, предмет та об’єкти. Класифікація аудиту. Ринок аудиторських послуг
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|