Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Радіуси вписаних та описаних кіл многокутників

1. Трикутники

o Рівносторонній ; ; ; , де - сторона.

o Прямокутний ; ; - сторони.

o Довільний ; ; - сторони, p- периметр трикутника.

 

2. Чотирикутники

o Прямокутник , - діагональ прямокутника.

o Квадрат , - сторони; , - діагональ квадрата.

 

 

Задача №1. Знайти S, R, r для трикутника, якщо a=10, b=10, c=12.

 

                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               

 

Задача №2. Знайти S, R, r для прямокутного трикутника, якщо c=26, b=24.

                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               

 

Задача № 3. Знайти S, R, r для рівностороннього трикутника, якщо a=8 .

                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               

 

Задача № 4. Знайти S, R, r для квадрата, якщо його периметр P =144.

                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               
                                                               

 

 

Питання для самоперевірки знань і вмінь

  1. Що таке площа? Сформулюйте властивості площі.
  2. Чому дорівнює площа прямокутника?
  3. Чому дорівнює площа квадрата зі стороною а?
  4. Як зміниться площа прямокутника, якщо:

а) зменшити одну сторону вдвічі, а другу сторону залишити без змін;

б) кожну сторону збільшити вдвічі?

  1. Заповніть пропуски: 1км2 = ... м2; 1 м2 = ... см2; 1см2 = ... мм2; 1 га = ... м2; 1 а = ... м2.
  2. Чому дорівнює площа паралелограма?
  3. Чому дорівнює площа трикутника, якщо відома його сторо­на а та висота па, проведена до неї?
  4. Як можна знайти площу трикутника, якщо відомі його сторо­ни і радіус описаного кола?
  5. Як можна знайти площу трикутника, якщо відомі його сто­рони і радіус вписаного кола?

 

Висновок_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Перевірив викладач_________Оцінка__________ Дата _______________


Читайте також:

  1. Радіуси інерції. Моменти опору




Переглядів: 2577

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Площі фігур | Тема 7. Паралельність та перпендикулярність прямих і площин в просторі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.