МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
СидінняОбшивка Для тепло- і шумоізоляції і створення внутрішнього комфорту кузов всередині в залежності від комплектації обшивається спеціальними матеріалами. В якості основного матеріалу для сидінь використовується вінілісшкіра на трикотажній основі, капровелюр на трикотажній основі чи комбінована обшивка вінілісшкіри з капровелюром; для килимків підлоги – чорна гума чи килимовий матеріал “ Малімо ”; для панелей боковин кузова і дверей – співполімер поліпропілену (пластмаса, формована чи комбінована) з декоративними накладками; для обшивки даху - плівковий полівінілхлоридний матеріал чи вінілісшкіра; накладки порогів підлоги – литі, виготовлені з пластмаси АБС. Колір матеріалів для обшивки вибирається в залежності від кольору зовнішнього фарбування автомобіля. Обшивка даху знімна, підвішена на металічних дугах, кінці дуг входять в спеціальні пластмасові тримачі, які впираються на бокових сторонах даху. Дуги забезпечують натягування обшивки за формою даху. Кріплення обшивки даху з боків, в передній і задній частині кузова здійснюється за допомогою клею. Обшивка панелей боковин, дверей і багажного відділення кріпиться пластмасовими пістонами і гвинтами по металу. Підлога кузова в салоні під килимками в районі щита передка і передніх сидінь покрита шумоізоляційними прокладками. Підлога в задній частині і підлога багажника покриті шумоізоляційними накладками з бітумних мастик. Крім спеціальних обшивних матеріалів, килимків, шумоізоляційних накладок на нефарбований кузов перед складанням на стики лицьових поверхонь наносять спеціальні мастики для герметизації. Завдяки спеціальним обшивним матеріалам, мастикам і накладкам створюється тепло- і шумоізоляція кузова, зменшується вібрація панелей, збільшується герметизація і корозійна стійкість панелей кузова.
Автомобіль обладнаний м’якими зручними сидіннями для 4...5 пасажирів – передніми і задніми (рис. 20. 10.).
Рис. 20. 10. Передні і заднє сидіння: 1 – праве переднє сидіння; 2 – подушка заднього сидіння; 3 – спинка заднього сидіння; 4 – механізм фіксації спинки заднього сидіння; 5 – фіксатор спинки; 6 – упор спинки; 7 – болт кріплення кронштейна спинки; 8 – втулка шарніра; 9 – кронштейн спинки; 10 – ручка приводу роз фіксації спинки заднього сидіння; 11 – напрямна важеля; 12 – фіксатор подушки; 13 – болт кріплення завіса і фіксатора; 14 – ручка нахилу спинки; 15 – опорна втулка; 16 – болт кріплення сидіння; 17 – втулка; 18 – ліва салазка; 19 – болт кріплення салазки; 20 – пружина; 21 – ліва салазка з рукояткою защіпки; 22 – ліве переднє сидіння
Переднє сидіння роздільне (праве і ліве), конструктивно однакове, складається з подушки і спинки, шарнірно з’єднаних між собою. Подушка переднього сидіння має каркас з ковшоподібною нішою, в яку вкладається формовий матрац з пінополіуретану, який обтягнутий зверху обшивкою. Спинка переднього сидіння з регульованим по висоті підголовником складається з каркаса, який включає в собі штамповане з листового профілю облицювання, між якими розміщені пружини типу “ змійка ”. Для підвищення пружних якостей і створення форми спинки на каркас наклеюються прокладка з пінополіуретану, а зверху одягається обшивка. В нижній частині спинки з обох сторін розміщені механізми, які являють собою зубчасті пари з видавленими в пластинах зубцями та ексцентриком. Між собою механізми зв’язані віссю, яка проходить в нижній поперечині спинки. Отворами нижніх ланок механізми надягаються на осі подушки і фіксуються з допомогою шайб. Механізми призначені для регулювання нахилу спинки відносно подушки сидіння. Нахил здійснюється поворотом пластмасової ручки, яка дозволяє плавно змінювати кут нахилу на 15 ° вперед і 65 ° назад від номінального положення. Номінальний кут положення спинки становить 25 °. В робочому положенні спинка в залежності від позиції ручки нахилу жорстко зафіксована. Для забезпечення посадки пасажирів на заднє сидіння спинка розфіксовується переміщенням ручки приводу вверх. В нижній частині переднього сидіння болтами кріпляться салазки – права і ліва, які складаються з повзуна, напрямної салазки і підпружиненої рукоятки – защіпки. Переміщення повзуна відносно напрямної здійснюється методом ковзання при натискуванні на рукоятку – защіпку. При цьому зубці защіпки виходять з прорізів повзуна та напрямної і отримують можливість відносного переміщення. Діапазон горизонтального переміщення становить 165 мм. Передні сидіння кріпляться через механізм поздовжнього регулювання (салазки) до поперечини підлоги передньою частиною, а задньою – до упорів передньої підлоги. Для демонтажу сидіння його почергово встановити в одне з крайніх передніх і задніх положень і викрутити болти кріплення салазок до підлоги кузова. Заднє сидінняконструктивно виконане роздільним, розкладним і складається з подушки і спинки. Подушка складається з трубчастої металічної основи із закріпленими на ньому м’якої пінополіуретанової набивки і обшивки. По всьому нижньому контуру подушка має опору на кузові і кріпиться до нього з допомогою двох Г – подібних завісів, які дозволяють переміщати подушку вверх і вниз. Кожний завіс до кузова кріпиться одним болтом. Від зміщення вверх подушка має фіксацію: в задній частині – дві скоби фіксатора, симетрично встановлених і приварених; в передній частині – фіксаторний пристрій, розміщений біля основи подушки. Спинка сидіння складається з суцільноштампованої металізованої основи із закріпленими на ньому пінополіуретанової набивки і обшивки. В нижній частині спинка кріпиться до кузова на двох шарнірних опорах, які дозволяють повертати спинку вперед. Кронштейни шарнірів кріпляться до основи спинки болтами. У верхній частині спинка з обох сторін фіксується до кузова механізмами фіксації. Механізми фіксації кріпляться до спинки гвинтами. До спинки також кріпиться гвинтами поличка багажника. Для утворення рівного вантажного майданчика і збільшення відсіку необхідно перемістити подушку заднього сидіння на завісах вперед і вниз, потім зняти із защіпок поличку багажника і, розфіксувавши у верхній частині (підняти ручки механізму фіксації вверх), повернути її на нижніх шарнірах вперед. М’яку поличку багажника вкласти на подушку заднього сидіння.
|
||||||||
|