Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сидіння

Обшивка

Для тепло- і шумоізоляції і створення внутрішнього комфорту кузов всередині в залежності від комплектації обшивається спеціальними матеріалами.

В якості основного матеріалу для сидінь використовується вінілісшкіра на трикотажній основі, капровелюр на трикотажній основі чи комбінована обшивка вінілісшкіри з капровелюром; для килимків підлоги – чорна гума чи килимовий матеріал “ Малімо ”; для панелей боковин кузова і дверей – співполімер поліпропілену (пластмаса, формована чи комбінована) з декоративними накладками; для обшивки даху - плівковий полівінілхлоридний матеріал чи вінілісшкіра; накладки порогів підлоги – литі, виготовлені з пластмаси АБС.

Колір матеріалів для обшивки вибирається в залежності від кольору зовнішнього фарбування автомобіля.

Обшивка даху знімна, підвішена на металічних дугах, кінці дуг входять в спеціальні пластмасові тримачі, які впираються на бокових сторонах даху. Дуги забезпечують натягування обшивки за формою даху. Кріплення обшивки даху з боків, в передній і задній частині кузова здійснюється за допомогою клею. Обшивка панелей боковин, дверей і багажного відділення кріпиться пластмасовими пістонами і гвинтами по металу.

Підлога кузова в салоні під килимками в районі щита передка і передніх сидінь покрита шумоізоляційними прокладками. Підлога в задній частині і підлога багажника покриті шумоізоляційними накладками з бітумних мастик.

Крім спеціальних обшивних матеріалів, килимків, шумоізоляційних накладок на нефарбований кузов перед складанням на стики лицьових поверхонь наносять спеціальні мастики для герметизації.

Завдяки спеціальним обшивним матеріалам, мастикам і накладкам створюється тепло- і шумоізоляція кузова, зменшується вібрація панелей, збільшується герметизація і корозійна стійкість панелей кузова.

 

 

Автомобіль обладнаний м’якими зручними сидіннями для 4...5 пасажирів – передніми і задніми (рис. 20. 10.).

 

Рис. 20. 10. Передні і заднє сидіння:

1 – праве переднє сидіння; 2 – подушка заднього сидіння; 3 – спинка заднього сидіння;

4 – механізм фіксації спинки заднього сидіння; 5 – фіксатор спинки; 6 – упор спинки;

7 – болт кріплення кронштейна спинки; 8 – втулка шарніра; 9 – кронштейн спинки;

10 – ручка приводу роз фіксації спинки заднього сидіння; 11 – напрямна важеля;

12 – фіксатор подушки; 13 – болт кріплення завіса і фіксатора; 14 – ручка нахилу спинки; 15 – опорна втулка; 16 – болт кріплення сидіння; 17 – втулка; 18 – ліва салазка; 19 – болт кріплення салазки; 20 – пружина; 21 – ліва салазка з рукояткою защіпки; 22 – ліве переднє сидіння

 

Переднє сидіння роздільне (праве і ліве), конструктивно однакове, складається з подушки і спинки, шарнірно з’єднаних між собою.

Подушка переднього сидіння має каркас з ковшоподібною нішою, в яку вкладається формовий матрац з пінополіуретану, який обтягнутий зверху обшивкою. Спинка переднього сидіння з регульованим по висоті підголовником складається з каркаса, який включає в собі штамповане з листового профілю облицювання, між якими розміщені пружини типу

“ змійка ”. Для підвищення пружних якостей і створення форми спинки на каркас наклеюються прокладка з пінополіуретану, а зверху одягається обшивка.

В нижній частині спинки з обох сторін розміщені механізми, які являють собою зубчасті пари з видавленими в пластинах зубцями та ексцентриком. Між собою механізми зв’язані віссю, яка проходить в нижній поперечині спинки. Отворами нижніх ланок механізми надягаються на осі подушки і фіксуються з допомогою шайб.

Механізми призначені для регулювання нахилу спинки відносно подушки сидіння. Нахил здійснюється поворотом пластмасової ручки, яка дозволяє плавно змінювати кут нахилу на 15 ° вперед і 65 ° назад від номінального положення. Номінальний кут положення спинки становить

25 °. В робочому положенні спинка в залежності від позиції ручки нахилу жорстко зафіксована. Для забезпечення посадки пасажирів на заднє сидіння спинка розфіксовується переміщенням ручки приводу вверх.

В нижній частині переднього сидіння болтами кріпляться салазки – права і ліва, які складаються з повзуна, напрямної салазки і підпружиненої рукоятки – защіпки. Переміщення повзуна відносно напрямної здійснюється методом ковзання при натискуванні на рукоятку – защіпку. При цьому зубці защіпки виходять з прорізів повзуна та напрямної і отримують можливість відносного переміщення. Діапазон горизонтального переміщення становить 165 мм. Передні сидіння кріпляться через механізм поздовжнього регулювання (салазки) до поперечини підлоги передньою частиною, а задньою – до упорів передньої підлоги.

Для демонтажу сидіння його почергово встановити в одне з крайніх передніх і задніх положень і викрутити болти кріплення салазок до підлоги кузова.

Заднє сидінняконструктивно виконане роздільним, розкладним і складається з подушки і спинки.

Подушка складається з трубчастої металічної основи із закріпленими на ньому м’якої пінополіуретанової набивки і обшивки. По всьому нижньому контуру подушка має опору на кузові і кріпиться до нього з допомогою двох Г – подібних завісів, які дозволяють переміщати подушку вверх і вниз. Кожний завіс до кузова кріпиться одним болтом. Від зміщення вверх подушка має фіксацію: в задній частині – дві скоби фіксатора, симетрично встановлених і приварених; в передній частині – фіксаторний пристрій, розміщений біля основи подушки.

Спинка сидіння складається з суцільноштампованої металізованої основи із закріпленими на ньому пінополіуретанової набивки і обшивки. В

нижній частині спинка кріпиться до кузова на двох шарнірних опорах, які дозволяють повертати спинку вперед. Кронштейни шарнірів кріпляться до основи спинки болтами. У верхній частині спинка з обох сторін фіксується до кузова механізмами фіксації. Механізми фіксації кріпляться до спинки гвинтами. До спинки також кріпиться гвинтами поличка багажника. Для утворення рівного вантажного майданчика і збільшення відсіку необхідно перемістити подушку заднього сидіння на завісах вперед і вниз, потім зняти із защіпок поличку багажника і, розфіксувавши у верхній частині (підняти ручки механізму фіксації вверх), повернути її на нижніх шарнірах вперед. М’яку поличку багажника вкласти на подушку заднього сидіння.

 




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Капот передка | Буфери, облицювання радіатора і декоративні написи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.