Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принцип DRY (Don't Repeat Yourself)

Принцип DRY наголошує на тому, що в програмі не повинно бути повторюваних блоків коду, і, відповідно, не повинно бути випадків, коли в декілька частин програми зміни завжди повинні вноситись паралельно.

Некоректний підхід Коректний підхід
public void makeTransfer(){ try{ userIsLoggedIn(); userHasEnoughRights(); userAccountIsActive(); makeTransfer (); } catch(Exception e){ System.out.println("Операція не дозволена для даного користувача"); } } public void makeDeposit(){ try{ userIsLoggedIn(); userHasEnoughRights(); userAccountIsActive(); makeDepositOperation(); } catch(Exception e){ System.out.println("Операція не дозволена для даного користувача"); } } public void checkUser() throws userException{ userIsLoggedIn(); userHasEnoughRights(); userAccountIsActive(); } public void makeTransfer(){ try{ checkUser() makeTransfer (); } catch(Exception e){ System.out.println("Операція не дозволена для даного користувача"); } } public void makeDeposit(){ try{ checkUser() makeDepositOperation(); } catch(Exception e){ System.out.println("Операція не дозволена для даного користувача"); } }

 




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Довжина методів | Чітка визначеність та одиничність мети методу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.