Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Довжина методів

Загальноприйнято, що довжина методу не повинна перевищувати одного екрану комп’ютера. Якщо написаний вами метод виявився занадто довгим, то його потрібно розбити на декілька методів, кожен з яких повинен мати ім’я, яке виражає сутність того, що він робить. Розбивати метод на декілька зручно за допомогою пункту Extract method засобів рефакторингу візуальних середовищ розробки програм.

Некоректний підхід Коректний підхід
class StringProcessing{ ... private static String halfStringToUpperCase( String initialString) {   } public static void main(String[] args){ JFrame frame=new JFrame("Laba 1 "); frame.setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JButton btn=new JButton("Start"); Label infoLabel=new Label("Lababoratorna1", Label.CENTER); final JTextField textIn=new JTextField(); final JTextField textOut=new JTextField(); frame.getContentPane().add(infoLabel); frame.getContentPane().add(textIn, BorderLayout.NORTH); frame.getContentPane().add(textOut, BorderLayout.SOUTH); frame.getContentPane().add(btn,BorderLayout.EAST); frame.setSize(450,100); frame.setLocation(300,250); frame.setVisible(true); frame.setResizable(false); btn.addActionListener(new ActionListener(){ public void actionPerformed(ActionEvent e){ String initialString = textIn.getText(); String firstHalf=new String(); String secondHalf=new String(); for(int i=0; i<initialString.length()/2;i++) firstHalf=firstHalf+initialString.charAt(i); for(int i=initialString.length()/2; i<initialString.length(); i++) secondHalf=secondHalf+initialString.charAt(i); firstHalf=firstHalf.toUpperCase(); textOut.setText(halfStringToUpperCase( firstHalf+secondHalf)); } }); ... } } class StringProcessing{ ... private static String halfStringToUpperCase( String initialString) { String firstHalf=new String(); String secondHalf=new String(); for(int i=0; i<initialString.length()/2;i++) firstHalf=firstHalf+initialString.charAt(i); for(int i=initialString.length()/2; i<initialString.length(); i++) secondHalf=secondHalf+initialString.charAt(i); firstHalf=firstHalf.toUpperCase(); return firstHalf+secondHalf; } public static void main(String[] args){ JFrame frame=new JFrame("Laba 1 "); frame.setDefaultCloseOperation( JFrame.EXIT_ON_CLOSE); JButton btn=new JButton("Start"); Label infoLabel=new Label("Lababoratorna1", Label.CENTER); JTextField textIn=new JTextField(); JTextField textOut=new JTextField(); frame.getContentPane().add(infoLabel); frame.getContentPane().add(textIn, BorderLayout.NORTH); frame.getContentPane().add(textOut, BorderLayout.SOUTH); frame.getContentPane().add(btn,BorderLayout.EAST); frame.setSize(450,100); frame.setLocation(300,250); frame.setVisible(true); frame.setResizable(false); btn.addActionListener(new ActionListener(){ public void actionPerformed(ActionEvent e){ String symbols = textIn.getText(); textOut.setText(halfStringToUpperCase(symbols)); } }); ... } }

 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. АЛЬТЕРНАТИВНІ ПІДХОДИ ДО ВИДІЛЕННЯ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ
  3. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  4. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  5. Вектор. Довжина вектора.
  6. Вектори. Лінійні дії над векторами. Властивості. Довжина вектора. Кут між векторами. Відстань між 2-ма точками. Проекція вектора на вісь. Координати вектора.
  7. Вибір дидактичних методів
  8. Вибір методів виконання робіт і пов’язаних з ними методів механізації
  9. Вибір методів дослідження
  10. Вибір методів контролю якості
  11. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.
  12. Види адміністративно-правових методів 1 страница




Переглядів: 487

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Параметри методів | Принцип DRY (Don't Repeat Yourself)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.