МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Action – Дія.Erase First - використовується якщо вам захочеться стерти все, щоб створити новий ландшафт. Це значить, що ви почнете на порожньому місці з новим ландшафтом. Generating features - виробляє новий випадковий ландшафт і комбінує (об'єднує) його з вже існуючим. Realism - Реалізм -вища настройка виробляє реалістичніший ландшафт з гладкішим переходом між високим і низьким. Може використовуватися для створення "скелястого" ландшафту. Smoothing - Згладжування -Регулює наскільки згладженим буде вид ландшафту. Високі настройки можуть "сперечатися" з настройками реалізму, створюючи небажані ефекти. Glaciation - Заморожування -Змінює пейзаж, згладжуючи основи долини і різкі перепади в градієнті. Canyonism - Каньйонізація -Загострює підстави долини, створюючи ефект, подібний каньйонам в пустелі. Багато в чому, Glaciation і Canyonism працюють проти один одного. Застосовуючи обидві ці настройки, ви можете створювати реалістичніший, збалансований пейзаж. Але якщо ви хочете створити пустельний пейзаж з великими міжгір'ями, то тоді вам необхідно встановити низьке значення для glaciation, і дуже високе для canyonism. Size of Features - Розмір деталей -Цей повзунок управляє параметрами гори (підвищення), і в горизонтальному і вертикальному розмірі. Perlin Origin - Використовує для генерації Perlin-пейзажі (і Perlin-варіанти). Ви можете використовувати "random origin" (випадкове джерело), якщо ви не хочете відтворювати попередній результат. Змінюючи злегка ці установки, ви можете переміщати ландшафт в маленькі ділянки, що є корисним, якщо ви створили пейзаж з хорошими деталями, які частково знаходяться поза увагою. Terrain Modification - Модифікація Ландшафту (рис. 21). Рис. 21 Bound Vertical - Вертикальні Обмеження -Масштабує ландшафт так, щоб він розташовувався між даними значеннями. Початкові значення показують поточний діапазон висоти. Scale Vertical - Вертикальний Масштаб -Масштабує ландшафт даним чинником відсотка. Кнопка "Stretch" встановлює значення масштабу в 133,33%. Кнопка "Squash" - в 75%. Кнопка "Invert" - в 100%. Навіть після натиску кнопок Stretch/Squash/Invert, ви ще повинні натиснути кнопку "Scale Vertical". 'Glaciate'/'Canyonize' - Льодовик/'Каньон' -Застосовує Glaciation/Canyonization до поточного ландшафту. Це відрізняється від застосування цих установок в процесі генерації ландшафту. Clear / Flatten - Очищення/Згладжування - Стирає (очищає) ландшафт. Terrain Combination – Комбінування Ландшафту (рис. 22). Рис. 22 Ця вікно діалогу може використовуватися, щоб комбінувати два ландшафти складнішим способом, ніж "Generate on top of existing" (створення поверх існуючого). Є чотири настройки - Addition (доповнення), Subtraction (віднімання), Highest (найвище) і Lowest (найнижче), з виборами згладжування: Smoothing Highest і Smoothing Lowest. Combination Preview (Попередній перегляд Комбінації)показує результат об'єднання пейзажів, колір, закодований, щоб показати, чи є первинні або вторинні ландшафти домінуючими для специфічного положення в пейзажі. Surface Map - Карта поверхні (рис. 23) Рис. 23 Поверхневі Карти працюють в ієрархічній системі - дерево поверхонь. Починатися з того, що є тільки одна поверхня - коріння дерева. Це установка закладена в програму за умовчанням (default) в градаціях сірого кольору, і ви не можете редагувати "distribution" (розподіл) цій поверхні. Будь-який пункт в дереві, включаючи його коріння, може мати будь-яке число (в межах розумного) підпунктів. Коли є більш ніж один підпункт, нижні в списку будуть забарвлені поверх тих, що розташовані в списку вище. Properties for surfaces - Властивості для поверхонь (рис. 24). Рис. 24 Читайте також:
|
||||||||
|