МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Action – Дія.Erase First - використовується якщо вам захочеться стерти все, щоб створити новий ландшафт. Це значить, що ви почнете на порожньому місці з новим ландшафтом. Generating features - виробляє новий випадковий ландшафт і комбінує (об'єднує) його з вже існуючим. Realism - Реалізм -вища настройка виробляє реалістичніший ландшафт з гладкішим переходом між високим і низьким. Може використовуватися для створення "скелястого" ландшафту. Smoothing - Згладжування -Регулює наскільки згладженим буде вид ландшафту. Високі настройки можуть "сперечатися" з настройками реалізму, створюючи небажані ефекти. Glaciation - Заморожування -Змінює пейзаж, згладжуючи основи долини і різкі перепади в градієнті. Canyonism - Каньйонізація -Загострює підстави долини, створюючи ефект, подібний каньйонам в пустелі. Багато в чому, Glaciation і Canyonism працюють проти один одного. Застосовуючи обидві ці настройки, ви можете створювати реалістичніший, збалансований пейзаж. Але якщо ви хочете створити пустельний пейзаж з великими міжгір'ями, то тоді вам необхідно встановити низьке значення для glaciation, і дуже високе для canyonism. Size of Features - Розмір деталей -Цей повзунок управляє параметрами гори (підвищення), і в горизонтальному і вертикальному розмірі. Perlin Origin - Використовує для генерації Perlin-пейзажі (і Perlin-варіанти). Ви можете використовувати "random origin" (випадкове джерело), якщо ви не хочете відтворювати попередній результат. Змінюючи злегка ці установки, ви можете переміщати ландшафт в маленькі ділянки, що є корисним, якщо ви створили пейзаж з хорошими деталями, які частково знаходяться поза увагою. Terrain Modification - Модифікація Ландшафту (рис. 21). Рис. 21 Bound Vertical - Вертикальні Обмеження -Масштабує ландшафт так, щоб він розташовувався між даними значеннями. Початкові значення показують поточний діапазон висоти. Scale Vertical - Вертикальний Масштаб -Масштабує ландшафт даним чинником відсотка. Кнопка "Stretch" встановлює значення масштабу в 133,33%. Кнопка "Squash" - в 75%. Кнопка "Invert" - в 100%. Навіть після натиску кнопок Stretch/Squash/Invert, ви ще повинні натиснути кнопку "Scale Vertical". 'Glaciate'/'Canyonize' - Льодовик/'Каньон' -Застосовує Glaciation/Canyonization до поточного ландшафту. Це відрізняється від застосування цих установок в процесі генерації ландшафту. Clear / Flatten - Очищення/Згладжування - Стирає (очищає) ландшафт. Terrain Combination – Комбінування Ландшафту (рис. 22). Рис. 22 Ця вікно діалогу може використовуватися, щоб комбінувати два ландшафти складнішим способом, ніж "Generate on top of existing" (створення поверх існуючого). Є чотири настройки - Addition (доповнення), Subtraction (віднімання), Highest (найвище) і Lowest (найнижче), з виборами згладжування: Smoothing Highest і Smoothing Lowest. Combination Preview (Попередній перегляд Комбінації)показує результат об'єднання пейзажів, колір, закодований, щоб показати, чи є первинні або вторинні ландшафти домінуючими для специфічного положення в пейзажі. Surface Map - Карта поверхні (рис. 23) Рис. 23 Поверхневі Карти працюють в ієрархічній системі - дерево поверхонь. Починатися з того, що є тільки одна поверхня - коріння дерева. Це установка закладена в програму за умовчанням (default) в градаціях сірого кольору, і ви не можете редагувати "distribution" (розподіл) цій поверхні. Будь-який пункт в дереві, включаючи його коріння, може мати будь-яке число (в межах розумного) підпунктів. Коли є більш ніж один підпункт, нижні в списку будуть забарвлені поверх тих, що розташовані в списку вище. Properties for surfaces - Властивості для поверхонь (рис. 24). Рис. 24 Читайте також:
|
||||||||
|