Ця "Куля" показує колір і вид редагованої поверхні, також він показує наскільки вибоїстою вона буде. Ви можете міняти колір будь-якої поверхні, клацаючи настройками кольору у віконці, яке відкривається кнопкою "Colour". "Bumpiness" (вибоїстість) робить поверхню бурхливішою - чим вища вибоїстість, тим більше бурхливим буде ландшафт. При високих значеннях "Mimic Terrain", ландшафт стає більш вибоїстим на крутих схилах і згладженим на плоскогір’ях і долинах.
Advanced Distribution - Прогресивний Розподіл (рис. 25). Зображення на закладці "Advanced Distribution" показує розподіл редагованої поверхні по всьому пейзажу. Це не відображає кольору поверхні. Ви можете керувати розподілом, або однієї з установок розподілу поверхні, або змінюючи параметри Advanced Distribution для точнішого контролю над співвідношенням різних поверхонь ландшафту.
Рис. 25
"Coverage" (Обхват)керуєтим, наскільки зримою повинна бути певна поверхня - низьке значення показувало б зовсім мало кольору.
"Scale" (Масштаб)управляє точкою, в якій вибоїстість поверхні починає відкидати характеристики основної поверхні.
"Fractal Noise" -додає елемент випадковості до поверхні. Ви можете також визначити мінімальну і максимальну висоту для поверхні (корисно для сніжних гір, наприклад), і мінімальну і максимальну крутизну схилів - які будуть корисні, наприклад, якщо ви хочете сніг тільки на виступах (або западинах). Засіб управління "Fuzziness" (нечіткість) служить для того, що привнесе додаткової хаотичності extra randomness - як строге обмеження для редагованого шару.
Landscape Settings - Настройки Пейзажу (рис. 26).
Рис. 26
Terrain Grid Points - Точки Сітки Ландшафту - Дозволяє вам вибирати резолюцію для ландшафту. Чим вища resolution, тим більше детальним буде пейзаж. Проте, великі пейзажі, сильно деталізовані пейзажі займають більше часу для генерації кінцевого зображення (rendering times).
Landscape Area - Область Пейзажу - Встановлює розмір ландшафту в "real units" (реальні одиниці). Зміна повного розміру змінює величину крапки, і навпаки.
Render Curved Terrain - Генерація кривої ландшафту - Використовуючи цю опцію, Terragen вигинає ландшафт як в реальному житті. Ви можете визначити "радіус планети" вручну або, вибравши один з трьох: Earth (Земля), Mars (Марс) або Moon (Місяць).