Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Гра-вікторина.

Зараз кожна команда вирушає на допомогу потерпілим. А для цього вам знадобляться знання з Основ здоров я і ЦЗ. Якщо ви правильно відповідаєте на запитання, то ви подолали перешкоду. Якщо ви не знаєте відповіді, вам допомагає інша команда і отримує за це призове очко.

Отож, «Рятівники», вирушаючи в дорогу, згадайте ваше гасло: “Думати – швидко, діяти – чітко!”

Старт

1. Яка організація оповіщає населення про небезпеку?

2. Які завдання загонів цивільного захисту?

3. Чому в наш час, на ваш погляд , почастішали стихійні лиха?

***

1. З якою метою учні шкіл вивчають цивільний захист?

2. Як оповіщають населення про небезпеку?

3. Які ви знаєте сигнали оповіщення населення?

***

1. Які умови називаються екстремальними?

2. Що ви уявляєте при словах “СТИХІЙНЕ ЛИХО”?

3. Що таке катастрофа?

***

1. Ваші дії на вулиці під час сигналу “ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”.

2. Ваші дії вдома під час сигналу “РАДІАЦІЙНА НЕБЕЗПЕКА”.

3. Ваші дії в школі під час сигналу “ХІМІЧНА НЕБЕЗПЕКА”.

***

1. Як називається місце, куди люди поспішають у разі небезпеки?

2. Що треба захопити у сховище?

3. Чого не слід брати у сховище?

***

1. Які ви знаєте засоби захисту органів дихання?

2. Які ви знаєте засоби захисту шкіри?

3. Ваші дії за відсутності протигазу у разі небезпеки.

***

1. Які небезпечні об`єкти знаходяться у вашому районі?

2. Як запобігти аваріям на підприємствах?

3. Яку загрозу несуть підприємства підвищеної небезпеки?

 

Підбиття підсумків вікторини.

Всі команди вчасно прийшли потерпілим на допомогу, але треба цих людей евакуювати.

Тренувальна гра.

Всі члени команд одягають протигази.

Потерпілого (іграшку) у ватно-марлевій пов`язці передають з останньої парти на першу на носилках.

Фізкультхвилинка.

Ми – загін рятівників,

Дружних, вмілих малюків.

Ми тренуємо руки, ноги,

Не страшні нам перешкоди,

Всіх врятуємо з біди!

Завдання:

1. Стихійне лихо, коли вогонь вийшов з - під контролю.

2. Засіб захисту органів дихання.

3.

4. Що захищає тіло людини від хімічних речовин?

5. Що чує людина у разі небезпеки?

6. Що загрожує злагодженим діям людей у надзвичайних ситуаціях?

7. Куди поспішає людина під час сигналу “ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”?

 

Сьогодні на уроці всі загони рятівників показали, що вони вміють діяти злагоджено. Ви засвоїли основні поняття з цивільного захисту, навчилися користуватися протигазами, врятували потерпілих. Отже, поясніть, чому врятування життя людини – основне завдання загонів рятівників.

 

 

 




Переглядів: 1110

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обгрунтування і систематизація знань | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.