МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Обгрунтування і систематизація знаньНа основі вивченого матеріалу, розробляються пам`ятки-поради з малюнками, як себе поводити у випадках різних НС. Формуються висновки про причинно-слідчі зв`язки при виникненні НС. Домашнє завдання:
Учням пропонується обговорити дома: 1. Як важливо вірно і обережно поводити себе, щоб не виникла НС; 8. Як важливо утримувати в чистоті помешкання, обережно поводитись з легкозаймистими речовинами; 9. Що потрібно робити при виникненні пожежі. Додаткове завдання: Порекомендувати своїм батькам розмістити на кухні пам`ятку, як поводитися з газом. Відкритий урок „Не страшні нам перешкоди”. (6-7 класи) Мета: Виявити результати, перевірити якість засвоєння учнями знань, набутих умінь та навичок з цивільної оборони. Формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; правильно і критично оцінювати свою поведінку в надзвичайній ситуації, а також вчинки товаришів, знаходити правильне рішення. Виховувати потребу жити в мирі та злагоді, бажання прийти на допомогу ближньому, займатися фізкультурою та спортом для зміцнення здоров`я. Обладнання:таблиці, засоби захисту органів дихання, карта-схема. Повідомлення теми та мети уроку Вступне слово вчителя: „Ми живемо на прекрасній планеті Земля. Це єдина планета, де є блакитні озера та річки, зелені ліси та гаї, різноманітні звірі й птахи, які роблять чудовою і цікавою кожну мить людського життя. Все це подарувала людині матінка Природа, а вже людина створила віз та автомобіль, хатку та хмарочос, невеликі майстерні та заводи-гіганти. І чим складнішою та досконалішою ставала техніка, тим більшу загрозу вона приносила в життя людини. Та й матінка Природа мала в запасі шторми й урагани, повені й засухи. А щоб вижити в таких умовах, вміти запобігти лиху, врятувати себе і допомогти іншим у разі небезпеки, ми вивчали з вами Основи безпеки життєдіяльності. Сьогодні на уроці ми перевіримо, які ви дружні і як вмієте діяти у надзвичайних умовах. Для цього поділимо клас на команди”. Систематизація та узагальнення знань Привітання команд загону “Рятівники”. Команда А. Якщо десь трапилась біда, Рятівники з команди А Прийдуть на допомогу, Небезпеці перейдуть дорогу. Команда Б. Ми завжди напоготові, Всім допомогти готові. А знання – це наша сила. Застосуємо їх вміло. Команда С. За сигналом “Небезпека” Вирушаємо ми в путь. Допомога – наше кредо, Нам з дороги не звернуть.
Читайте також:
|
||||||||
|