Список використаних джерел містить бібліографічні відомості про джерела та розташовується після висновку. Бібліографічний опис складають відповідно до чинних стандартів з бібліотечної та видавничої справи (Додаток 2).
Список використаних джерел подається у такій послідовності:
1. Закони і законодавчі акти України
2. Інструкції, нормативні акти, які видані Держстандартом, Мінпраці, іншими відомствами
3. Спеціальна література (посібники, підручники, статті фахових періодичних видань в алфавітному порядку авторів монографій, брошур, статей тощо).
4. Назви Інтернет-сайтів, інформація з яких була використана під час написання роботи.
Допускається інша послідовність складання списку використаної літератури. Вона може розташовуватися по черговості посилань на неї в курсовій роботи. Посилання в тексті на першоджерела (використану літературу) необхідно здійснювати у вигляді зносок або вказувати в квадратних дужках після відповідної цитати (посилання): порядковий номер джерела в списку використаної літератури та номер сторінки.
Наприклад: ... Обов’язки секретаря в установі, як і обов’язки інших працівників, закріплюються в посадових інструкціях [10]. Зразок оформлення посадової інструкції наведено а додатку Б.
Оформлення додатків.Для наочного відображення викладеного матеріалу в курсовій роботі подають додатки. В якості додатків можуть бути використані власні або запозичені схеми, таблиці, зразки документів і т.п. Якщо у роботі містяться додатки (таблиці, схеми тощо), їх необхідно розташовувати після висновку, нумерація додатків має узгоджуватись із посиленням на них в тексті роботи. Нумерація додатків літерна (ДОДАТОК А, Б), її розташовують вздовж верхньої частини аркушу симетрично до тесту. Після цього зазаначають назву додатка.
Наприклад:
ДОДАТОК А
Схема класифікації організаційно-ропорядчих документів