Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оформлення списку використаних джерел

Список використаних джерел містить бібліографічні відомості про джерела та розташовується після висновку. Бібліографічний опис складають відповідно до чинних стандартів з бібліотечної та видавничої справи (Додаток 2).

Список використаних джерел подається у такій послідовності:

1. Закони і законодавчі акти України

2. Інструкції, нормативні акти, які видані Держстандартом, Мінпраці, іншими відомствами

3. Спеціальна література (посібники, підручники, статті фахових періодичних видань в алфавітному порядку авторів монографій, брошур, статей тощо).

4. Назви Інтернет-сайтів, інформація з яких була використана під час написання роботи.

Допускається інша послідовність складання списку використаної літератури. Вона може розташовуватися по черговості посилань на неї в курсовій роботи. Посилання в тексті на першоджерела (використану літературу) необхідно здійснювати у вигляді зносок або вказувати в квадратних дужках після відповідної цитати (посилання): порядковий номер джерела в списку використаної літератури та номер сторінки.

Наприклад: ... Обов’язки секретаря в установі, як і обов’язки інших працівників, закріплюються в посадових інструкціях [10]. Зразок оформлення посадової інструкції наведено а додатку Б.

Оформлення додатків.Для наочного відображення викладеного матеріалу в курсовій роботі подають додатки. В якості додатків можуть бути використані власні або запозичені схеми, таблиці, зразки документів і т.п. Якщо у роботі містяться додатки (таблиці, схеми тощо), їх необхідно розташовувати після висновку, нумерація додатків має узгоджуватись із посиленням на них в тексті роботи. Нумерація додатків літерна (ДОДАТОК А, Б), її розташовують вздовж верхньої частини аркушу симетрично до тесту. Після цього зазаначають назву додатка.

Наприклад:

ДОДАТОК А

Схема класифікації організаційно-ропорядчих документів

 



Читайте також:

  1. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  2. IV. Оформлення екскурсії
  3. IV. Оформлення скарги
  4. IV. Список використаних джерел
  5. MOV приймач, джерело
  6. V. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. VI етап. Оформлення угоди (отримання замовлення).
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. VIII. Джерела та напрямки фінансування
  10. VIIІ. Особливості написання та оформлення звіту про проходження виробничої практики
  11. VІ. Особливості написання та оформлення магістерської дипломної роботи
  12. VІ. ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список використаних джерел. | ПІДГОТОВКА КУРСОВОЇ РОБОТИ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ ЗАХИСТУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.