Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Органи травлення

Язик чистий, обкладений, сухий, потовщений, сосочки згладжені

Колір язика звичайний, малиновий

Біль при пальпації (немає, є), локалізація_____________________________________

________________________________________________________________________

Печінка:

Нижній край: не виступає з-під реберної дуги, нижче реберної дуги на ___ см, болючий, неболючий, загострений, заокруглений, гладенький, твердий, мілкобугристий, крупнобугристий___________________________________________

Розміри печінки:

Вертикальний розмір по правій середньоключичній лінії____ см

Вертикальний розмір по серединній лінії___ см

Косий розмір___ см

Симптоми: Кера(+, -), Ортнера (+, -)_________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Селезінка: неio збільшена, збільшена__________________________________________

Додаткові дані:___________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сечостатева система:

Пальпація нирок: лежачи, стоячи з нахилом уперед

Нирки не пальпуються, пальпується нижній полюс ________ нирки(ок), нирка(и) цілком

Характер пальпаторних змін нирки (ок)______________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Симптом Пастернацького негативний, позитивний (+, 2+, 3+) праворуч, ліворуч, з обох сторін

Аналіз отриманих даних

1. Відзначити патологічні ознаки, що виявлені під часдослідження органів черевної порожнини.

2. Вказати на можливий взаємозв'язок патологічних ознак, яківиявлені при дослідженні органів черевної порожнини.

3. Згрупувати виявлені симптоми до синдромів, які характернідля певної патології органів черевної порожнини.

 

Нервова система:

Тремор пальців (немає, є, характер)__________________________________________

Сухожилкові рефлекси нормальні, підвищені, знижені__________________________

Патологічні рефлекси______________________________________________________

 

Ендокринна система:

Щитовидна залоза не збільшена, збільшена (ступінь збільшення – 0, Іа, Іб, ІІ, ІІІ)

Консистенція: м’яка, щільна, еластична. Поверхня гладка, горбиста

Наявність вузлів (немає, є), локалізація_______________________________________

Болючість (немає, є), рухливість (рухлива, нерухлива)

 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. III. Организация проведения государственной экспертизы
  3. III. РЕСУРСНОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ОРГАНИЗАЦИЙ ТОРГОВЛИ
  4. L Организационная часть.
  5. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  6. Американский и японский подходы к организации менеджмента.
  7. АНАЛИЗ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ОРГАНИЗАЦИИ
  8. Анализ финансовой устойчивости организации
  9. Анализ финансовых результатов деятельности организации
  10. Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення у дітей.
  11. Б- Суточный баланс воды в организме.
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Аналіз отриманих даних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.124 сек.