Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Асоціативна вправа № 2

- Зараз я пропоную вам на кілька секунд закрити очі, прослу­хати ще один саундтрек В. Дашкевича із к/ф «Собака Баскерві­лів» і спробувати уявити цю тварину.

• Якою постала у вашій уяві собака Баскервілів? Малюнки учнів

А тепер давайте перевіримо, чи збігаються ваші уявлення із зображенням автора.

Для цього звернемося до тексту і зачитаємо опис цієї собаки.

Це був величезний собака, чорний, як смола. Але такого пса ще ніхто з нас, смертних, не бачив. З його роззявленої пащеки вивергалося полум’я, очі метали іскри, по морді й загривку переливався мерехтливий вогонь. У жодному збудженому мозку не могло б виникнути страшнішого, огиднішого видіння, ніж ця пекельна істота, яка вискочила на нас із туману.

Чудовисько, яке лежало перед нами, воістину могло злякати кого завгодно своїми розмірами й міццю. Це був не чистокровний хорт і не чистокровний мастиф, а, мабуть, помісь — сухорлявий, страшний пес розміром з молоду левицю. Його величезна паща й досі світилася блакитнуватим полум’ям, глибоко посаджені дикі очі були обведені вогняними колами.

- Що надало собаці такого дивного, страшного вигляду? фосфор

- Звідки герої твору дізналися про собаку. Баскервілів? (З ле­генди)

- Чи є хазяїн у цієї тварини? (Степлтон) малюнок учнів

- За легендою собака Баскервілів — це містична істота, а в ре­альному житті — це реальний собака.

- Чи повірив Холмс у легенду що до собаки?

- Чому детектив вирішив, що собака є реальною?

- Де хазяїн переховував це чудовисько? (На Дартмурських бо­лотах)

- Порода собаки Баскервілів. спанієль

- Хто ж міг бути зацікавленим у смерті Чарльза Баскервіля?


Читайте також:

  1. Визначте місце вчителя при проведенні загальнорозвивальним вправам в русі (колоні).
  2. Виховання волі в процесі занять фізичними вправами.
  3. Вправа 1
  4. Вправа 1
  5. Вправа 1
  6. Вправа 1 (c. 50)
  7. Вправа 1 (с. 7)
  8. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  9. Вправа 1 Відкрийте дужки, використовуючи необхідні часи
  10. Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані
  11. Вправа 1 Напишіть речення у питальній та заперечній формі




Переглядів: 445

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Учитель показує конверт. | Використання прийому «Пазли»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.