МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Строки поливів (червень)
Якщо полив планують тільки на одній ділянці, то максимальна витрата на систему дорівнює ділянковій витраті з найбільшим значенням. Так для розглянутого прикладу максимальна витрата складає 15,4 л/с. При цьому ма-
ксимальний гідромодуль складе qmax = QmaxF = 1115,,014 =1,40 л/(с⋅га).
Отриманий гідромодуль значно більше нормативного, тому для його зменшення необхідно збільшити кількість зрошуваних ділянок зменшивши їх площу. Середньовиважена зрошувальна норма за поливний сезон дорівнює се-редньовиваженій нормі за вегетаційний період , плюс норму вологозарядко-вих поливів. Так як, вологозарядкові поливи в даному прикладі не планува-лись, то середньовиважена норма складає
Мсер.зв = 1935⋅1,38⋅4+1143⋅1,35+762⋅1,44+1190⋅1,35⋅2 =1502 м3/га. 11,01
Контрольні запитання:
1. Яка особливість розрахунків режимів зрошення є в системах краплинного зрошення? 2. Що значить термін „частка площі живлення рослин”? 3. Від чого залежить частка площі живлення рослин і як її розрахувати? 4. Як визначити кількість крапельниць на 1 га? 5. Що таке дефіцит водоспоживання і як його визначити? 6. Що таке біокліматичний коефіцієнт і від чого він залежить? 7. Яка особливість встановлення біокліматичного коефіцієнту для систем краплинного зрошення? 8. Для чого вводять поправочний коефіцієнт при приведенні температури повітря до 12-годинної тривалості дня? 9. Для чого вводять коефіцієнт вологообміну?
10. Що таке мікрокліматична поправка?
11. Для чого підбирають рік заданої забезпеченості?
12. На яку забезпеченість розраховують режим зрошення систем краплинно-го зрошення?
13. Що таке поливна норма і як її розраховують?
14. Що таке інтегральна крива дефіциту водоспоживання і для чого її засто-совують? 15. Для чого будують графік поливів при проектуванні зрошувальних систем? 16. Як розраховують тривалість поливу?
17. Як визначають середньовиважену зрошувальну норму?
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|