МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Л ь в і в 2012КАФЕДРА ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ЕКОНОМІКИ ФАРМАЦІЇ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Для самостійної підготовки студентів Фармацевтичного факультету До ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 2. Фармація» ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ Л ь в і в 2012
Терещук С.І., к. фарм. наук., доцент Дацко А.Й., к. фарм. наук., доцент, в.о. завідувача кафедри Корнієнко О.М., к. фарм. наук., доцент Городецька І.Я., к. фарм. наук., доцент Грушковська Д.Т., к. фарм. наук, асистент Чухрай І.Л., асистент Методичні рекомендації підготовленні для допомоги студентам фармацевтичного факультету в підготовці до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 2. Фармація».
Рецензенти: Громовик Б.П., доктор фарм. наук, професор, в.о. завідувача кафедри організації та економіки фармації і технології ліків ФПДО
Ващенко К.Ф., к. фарм. наук, доцент кафедри технології ліків і біофармації
Рекомендовано до друку профільною методичною комісією із фармацевтичних дисциплін Львівського національного медичного університету імені Данила Галицького (протокол № __ від _______2012 р.)
Згідно з Указом Президента України від 16 жовтня 1997 р. № 1166 і Постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 1998 р. № 422 Міністерством охорони здоров'я України у вищих закладах освіти, незалежно від їх підпорядкування, впроваджена система ліцензійних іспитів для уніфікованого контролю якості підготовки фахівців охорони здоров'я та затверджено Положення про систему ліцензійних інтегрованих іспитів фахівців з вищою освітою напрямів „Медицина” і „Фармація”. Ліцензійний інтегрований іспит - це обов'язкова складова частина державної атестації для присвоєння кваліфікації провізора. Іспит складається з метою встановлення відповідності рівня професійних знань та вмінь студентів вищих фармацевтичних закладів освіти мінімально необхідному рівню кваліфікації згідно з державними кваліфікаційними вимогами. Ліцензійний інтегрований іспит за спеціальністю „Фармація" включає два окремі тестові випробування „Крок 1. Фармація” та „Крок 2. Фармація”. Методологічною основою технології медичних ліцензійних інтегрованих іспитів є Державні стандарти вищої освіти України, вимоги до яких визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 7 серпня 1998 р. № 1247 „Про розроблення державних стандартів вищої освіти”, які узгоджені з міжнародними стандартами ISO i ЄС та Standards for Education and Psychological Testing. Тестовий іспит „Крок 2. Фармація” складається з основних професійно-орієнтованих дисциплін і має на меті оцінити вміння застосовувати знання та розуміння основних фармацевтичних дисциплін, які є найважливішими для організації лікарського забезпечення населення і лікувально-профілактичних установ. Іспит проводиться з використанням єдиного екзаменаційного тесту, до складу якого входять тестові завдання з організації та економіки фармації, менеджменту та маркетингу у фармації, аптечної та промислової технології лікарських засобів, фармацевтичної та токсикологічної хімії, фармакогнозії, фармакології, клінічної фармації. Тестовий іспит складається після завершення навчання за відповідними освітньо-професійними програмами і його результати відповідно до загальних вимог державної атестації враховуються при присвоєнні кваліфікації фахівця з вищою освітою. Методичні рекомендації з організації та економіки фармації до ліцензійного іспиту „Крок 2. Фармація” складено згідно з Програмою ліцензійних іспитів України і Положенням про систему ліцензійних інтегрованих іспитів для уніфікованого контролю якості підготовки фахівців з вищою освітою напрямів „Медицина” і „Фармація” (Наказ МОЗ України №251 від 14.08.98). Методичні рекомендації включають тестові завдання з організації та економіки фармації, які сформовано відповідно до навчальної програми з дисципліни „Організація та економіка фармації”. Матеріал методичних рекомендацій поділено на підрозділи, які містять тести з модулів „ОРГАНІЗАЦІЯ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАСЕЛЕННЯ І ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ” та „Облік, фінансова звітність і економічний аналіз діяльності аптек”.
|
|||||||||
|