Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Консультативно-дорадчі суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки.

1. Національна рада з інноваційного розвитку України - це консультативно-дорадчий орган, утворений при Президентові України з метою сприяння формуванню та реалізації єдиної дер­жавної інноваційної політики в Україні (Указ Президента України від 18 серпня 2006 р. № 691/2006 «Про Національну раду з іннова­ційного розвитку України»).

2. Рада з питань науки та науково-технічної політики при Президентові України- це консультативно-дорадчий орган при главі держави, який виробляє пропозиції щодо державної пінний п у сфері наукової та науково-технічної діяльності, інтелектуальної власності й трансферу технологій. (Указ Президента України від 22 липня 2000 р. № 491/2000 «Про Раду з питань науки та науково- технічної політики при Президентові України»).

3. Координаційні ради з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки- це консультативно-дорадчі органи при М< >П України, до складу яких входять провідні вчені, а також фахівці академій наук, науково-дослідних і науково-технічних відділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцем діяльності яких є участь у формуванні науково-технічної політики як пріоритетного напряму розвитку науки і техніки (постанова Кабі­нету Міністрів України від 19 грудня 2001 р. № 1710 «Про коорди­наційні ради з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки»).

4. Міжвідомча рада з координації фундаментальних дослі­джень - консультативно-дорадчий орган при НАН України, метою діяльності якого є сприяння розвитку фундаментальних досліджень в Україні і координації діяльності Національної та га­лузевих академій наук, громадських наукових організацій, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у цій сфері (постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2001 р. № 164 «Про утворення Міжвідомчої ради з координації фундаментальних досліджень»).

5. Експертна рада при НАН України з експертизи фундамен­тальних науково-дослідних робіт - консультативно-дорадчий орган, утворений з метою оцінювання тем фундаментальних до­сліджень, що заплановані до фінансування із загального фонду Державного бюджету України (Постанова Президії НАН України від 18 жовтня 2006р. № 270 «Про організацію експертизи фундаментальних науково-дослідних робіт»).

Нормативно-правова база державного управління у сфері науки визначає «правила гри» стосовно впливу держави на наукову га­лузь. Керуючись ними, суб'єкти адміністративно-правового регу­лювання у сфері науки здійснюють функції щодо державного ре­гулювання зазначеної сфери. Водночас, важливо орієнтуватись у тих напрямах, які для держави є основними, пріоритетними, на реалізацію яких звертається основна увага та зосереджуються основні зусилля: визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень, державне фінансування наукових досліджень, сприяння інноваційній діяльності, соціальний та правовий захист науковців

 

Тема 16 Адміністративно правове забезпечення управління у сфері охорони здоров’я (4 год.)

План

1. Функції органів місцевого самоврядування щодо забезпечення охорони здоров’я.

2. Управління санепідемслужбою.

3. Адміністративна відповідальність за порушення санітарного законодавства.

 




Переглядів: 281

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконавчо-розпорядчі суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки. | ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.