МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Консультативно-дорадчі суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки.1. Національна рада з інноваційного розвитку України - це консультативно-дорадчий орган, утворений при Президентові України з метою сприяння формуванню та реалізації єдиної державної інноваційної політики в Україні (Указ Президента України від 18 серпня 2006 р. № 691/2006 «Про Національну раду з інноваційного розвитку України»). 2. Рада з питань науки та науково-технічної політики при Президентові України- це консультативно-дорадчий орган при главі держави, який виробляє пропозиції щодо державної пінний п у сфері наукової та науково-технічної діяльності, інтелектуальної власності й трансферу технологій. (Указ Президента України від 22 липня 2000 р. № 491/2000 «Про Раду з питань науки та науково- технічної політики при Президентові України»). 3. Координаційні ради з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки- це консультативно-дорадчі органи при М< >П України, до складу яких входять провідні вчені, а також фахівці академій наук, науково-дослідних і науково-технічних відділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, місцем діяльності яких є участь у формуванні науково-технічної політики як пріоритетного напряму розвитку науки і техніки (постанова Кабінету Міністрів України від 19 грудня 2001 р. № 1710 «Про координаційні ради з пріоритетних напрямів розвитку науки і техніки»). 4. Міжвідомча рада з координації фундаментальних досліджень - консультативно-дорадчий орган при НАН України, метою діяльності якого є сприяння розвитку фундаментальних досліджень в Україні і координації діяльності Національної та галузевих академій наук, громадських наукових організацій, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у цій сфері (постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2001 р. № 164 «Про утворення Міжвідомчої ради з координації фундаментальних досліджень»). 5. Експертна рада при НАН України з експертизи фундаментальних науково-дослідних робіт - консультативно-дорадчий орган, утворений з метою оцінювання тем фундаментальних досліджень, що заплановані до фінансування із загального фонду Державного бюджету України (Постанова Президії НАН України від 18 жовтня 2006р. № 270 «Про організацію експертизи фундаментальних науково-дослідних робіт»). Нормативно-правова база державного управління у сфері науки визначає «правила гри» стосовно впливу держави на наукову галузь. Керуючись ними, суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки здійснюють функції щодо державного регулювання зазначеної сфери. Водночас, важливо орієнтуватись у тих напрямах, які для держави є основними, пріоритетними, на реалізацію яких звертається основна увага та зосереджуються основні зусилля: визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень, державне фінансування наукових досліджень, сприяння інноваційній діяльності, соціальний та правовий захист науковців
Тема 16 Адміністративно правове забезпечення управління у сфері охорони здоров’я (4 год.) План 1. Функції органів місцевого самоврядування щодо забезпечення охорони здоров’я. 2. Управління санепідемслужбою. 3. Адміністративна відповідальність за порушення санітарного законодавства.
|
||||||||
|