Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Література [5; 69; 151; 201; 214; 224; 231; 233; 237; 248; 273; 299]

Тема 17 Адміністративно-правове забезпечення управління у сфері культури (6 год.)

План

1. Система державних органів у сфері управління культурною діяльністю

2. Повноваження місцевих органів виконавчої влади у сфері управління культурою

 

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Література [1–4; 40; 62; 64; 68; 72; 85; 95; 167; 169; 178; 282]

Методичні рекомендації з виконання

У першому питанні зазначаємо, що вплив держави здійснюється через певні органи та організації, серед повноважень яких виокремлюються у сфері культури. Суб’єкти адміністративно-правового регулювання діяльності у сфері культури реалізують у ній державну політику. Аведемо класифікацію суб’єктів адміністративно-правового регулювання у сфері культури і характеризуємо їх повноваження.

Друге питання висвітлюємо з тих повноважень, які мають місцеві органи виконавчої влади і їх вплив на об’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері культури.

 

Тема 18 Державне управління у сфері оборони (4 год.)

План

1. Поняття оборони як об’єкта управління.

2. Принцип управління обороною України.

3. Місцеві органи військового управління та їх компетенція.

 

ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

Література [8; 24; 29; 43; 52; 70; 89; 96; 98; 105; 157]


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. ОСНОВНІ ЕТАПИ ВИКОНАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. СТРУКТУРА ТА ОБСЯГ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  6. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  7. III ОФОРМЛЕННЯ І ЗАХИСТ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПИТАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
  12. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ




Переглядів: 220

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Консультативно-дорадчі суб'єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки. | Методичні рекомендації з виконання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.