Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Які суб'єкти не уповноважені здійснювати функції нагляду?

а.) спеціальні державні інспекції;

б.) спеціалізовані відомства; в.) органи виконання покарань;

г.) органи внутрішніх справ.

6. Визначити основні напрями державного регулювання у сфері науки:

а) визначення пріоритетних напрямів наукових досліджень;

б) державне фінансування наукових досліджень;

в) сприяння інноваційній діяльності;

г) соціальний та правовий захист науковців;

д) реєстрація інноваційних проектів.

7. Визначити консультативно-дорадчі суб’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері охорони здоров’я:

а) Національна рада з питань охорони здоров’я населення;

б) Міжвідомча комісія по боротьбі з туберкульозом;

в) Національна координаційна рада боротьби з наркоманією при Кабінеті Міністрів України;

г) Міжвідомча координаційна рада при Міністерстві охорони здоров’я з питань міжгалузевої взаємодії закладів охорони здоров’я;

д) Академія медичних наук країни.

8. Визначити основні об’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері культури:

а) телебачення і радіомовлення;

б) видавнича справа;

в) театр, цирк;

г) музична справа;

д) освіта.

9. Визначити суб’єкти спеціальної компетенції державного управління у сфері оброни:

а) Генеральний штаб Збройних сил України;

б) військові комісаріати;

г) органи місцевого самоврядування.

10. Об’єкти адміністративно-правового регулювання освіти:

а) дошкільна освіта;

б) позашкільна освіта;

в) вища освіта;

г) вчена рада навчального закладу.

11. Вказати консультативно-дорадчі суб’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері освіти:

а) Колегія МОН України;

б) громадські ради при МОН України;

в) громадська колегія при Міністрові освіти і науки України;

г) місцеві органи державної влади.

12. Визначити основні напрями державного регулювання у сфері освіти:

а) забезпечення якості та доступності освіти;

б) посилення практичної спрямованості навчання;

в) інтеграція в єдиний Європейський освітній простір;

г) введення двохетапної вищої освіти: базової (бакалавра) і повної (магістратура).

 




Переглядів: 507

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 3 | Варіант 4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.