МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Варіант 41. Формами правового регулювання прокурора на виявлені порушення законності є: а.) ухвала; б.) протест; в.) постанова; г.) припис. 2. Визначне види державного управління: а) технічне управління; б) біологічне управління; в) Управління виконавчої влади. 3. Визначне загальні принципи державного Управління: а) демократизм; б) законність; в) територіальність. 4. Визначте види центральних органів виконавчої влади: а) Міністерства; б) державні комітети (державні служби); в) обласні державні адміністрації. 5. Визначити стадії проходження державної служби: а) прийняття на службу; б) просування по службі; в) взаємодія з підрозділами апарату 6. Визначати суб’єкти спеціальної компетенції державного управління у сфері національної безпеки: а) служба зовнішньої розвідки України; б) Управління державної охорони України; в) Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України; г) Адміністрація Державної прикордонної служби України; д) Служба безпеки України. Який державний орган забезпечує в порядку, установленому законодавством України, добір, підготовку кандидатів у судді? а) Міністерство Юстиції України; б) Верховний Суд України; в) Конституційний Суд України; г) Комітет Верховної Ради України з питань правової політики. 8. Визначити виконавчо-розпорядчі суб’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері економіки: а) Президент України; б) Верховна Рада України; в) Кабінет Міністрів України; г) Міжвідомча рада з питань експортного контролю. 9. Вказати основні напрями державного регулювання у сфері економіки: а) забезпечення легітимності підприємницької діяльності; б) інвестування економіки; в) створення вільних економічних зон; г) експортний контроль. 10. Визначити основні напрями державного регулювання у сфері науки: а) державне фінансування наукових досліджень; б) соціальний та правовий захист науковців; в) сприяння інноваційній діяльності; г) підготовка законодавчої бази. 11. Вказати виконавчо-розпорядчі суб’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері охорони здоров’я: а) Верховна Рада України; б) Президент України; в) Кабінет Міністрів України; г) Національна Рада з питань охорони здоров’я населення. 12. Визначити виконавчо-розпорядчі суб’єкти адміністративно-правового регулювання у сфері науки: а) Верховна Рада; б) Президент України; в) Вища атестаційна комісія; г) Рада з питань науки та науково-технічної політики при Президентові України.
Питання для самоконтролю із загальної частини Читайте також:
|
||||||||
|