МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Альтернативні варіанти доходів підприємства
4. За розрахунковими даними таблиці розраховуємо математичне сподівання прибутку Математичне сподівання – це середньозважена за ймовірностями всіх значень, тобто сума добутків значень випадкової величини на ймовірності, з якими величина набуває цих значень. Мξ = р1х1 + р2х2 +... + рnxn = ∑рsxs (1.8)
5. Розраховуємо дисперсію Дисперсія – математичне сподівання квадрата відхилення випадкової величини від математичного сподівання. Dξ = ∑рs(xs – Мξ)2 (1.9) 6. Середньоквадратичне відхилення – це корінь квадратний з дисперсії. σξ = √Dξ (1.10) 7. Коефіцієнт варіації – відношення середньоквадратичного відхилення до математичного сподівання ефекту. CV = σ / Мξ. (1.11)
Завдання для самоперевірки знань І. Виконайте тести: 1. Згідно з класичною теорією ризик — це: a) імовірність понесення збитків і втрати від обраного рішення та стратегії діяльності; b) імовірність відхилення від поставлених цілей; c) усі відповіді правильні. 2. У сфері обігу діяльність підприємства може піддатися дії таких чинників ризику, як: a) збої в роботі служб, що забезпечують безперебійне функціонування основного і допоміжного виробництва; b) перебої енергопостачання; подовження, порівняно із запланованими, термінів ремонту устаткування; c) порушення підприємствами погоджених графіків постачання сировини; d) усі відповіді помилкові.
3. До основних характеристик ризику відносять наступне: a) ризик існує завжди на всіх етапах підприємницької діяльності; b) повне усунення ризику можливе завдяки чіткому плануванню; c) ризик існує тільки у випадках збоїв при розробці стратегії розвитку підприємства. 4. Основи теорії ймовірностей запропонував: а) Блез Паскаль; b) Лука Пачолі; c) П’єр Ферма. 5. У класичній теорії підприємницький ризик ототожнюється з: а) математичним очікуванням втрат, які можуть відбутися в результаті прийняття рішень; b) величиною покриття середніх втрат, на які наражається капітал внаслідок існуючих загальних соціально-економічних умов. 6. Сучасну теорію ризику запропонували: а) Ф.-Х. Найт, Д.-А. Гобсон; b) Дж.-С. Міль, Н.-В. Сеніор; c) Г. Марковіц, В. Шарп. 7. Осмислення важливості управління ризиками як засобу виробництва було започатковане: а) на початку ХХ ст.; b) у 50-ті роки ХХ ст.; c) в кінці ХІХ ст. 8. Кожна інтелектуальна система, що займається певними видами діяльності, так чи інакше оцінює ступінь ризику: а) аксіома загальності; b) аксіома прийнятності; c) аксіома неповторюваності.
ІІ. До визначень, наведених у колонці А таблиці, доберіть відповідні економічні категорії, наведені в колонці Б.
Тема 2 – Невизначеність – фундаментальна складова об’єктивної дійсності Мета: Розкрити сутність невизначеності, її ієрархії; представити економіку як статистичну імовірнісну систему Джерела знань: - конспект лекцій; - література:[6, c. 31-48], [15, c.26-35], [33, c. 281-284]. Після опрацювання теми студент повинен: 1) знати: а)зміст наступних економічних категорій: Альтернативність, варіантність, ефект інформаційного конусу, конфлікт, невизначеність, гра, ігри стратегічні, ігри азартні, ігри комбінаторні, теорія ігор, «ефект марева», «ефект розпливчатості», невідомість, стохастична неоднозначність, семіотична неоднозначність, неструктурованість інформації. б) відповіді на логічні питання 2.1 Розкрийте зміст та основні причини появи невизначеності. 2.2 Охарактеризуйте види невизначеності та наведіть приклади. 2.3 У чому полягає зміст критеріїв Вальда, Севіджа та Гурвіца? 2.4 Сформулюйте принципи максміна, мінімакса й макімакса та поясніть на прикладі їх сутність. 2.5 Сутність теорії ігор та система понять теорії ігор.
2) вміти: а) виконувати проблемні завдання Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|