Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання № 1

Чи можуть зазнати втрат від ризику державні підприємства, які функціонують у ринковій економіці?

Поясніть, яка різниця між державними підприємствами, що працюють відповідно за командно-планової та ринкової економіки, з точки зору можливості ризикувати в процесі своєї діяльності.

 

Завдання № 2

Френку Найту належить одне з означень невизначеності. Невизначеність – це:

1) ситуація, у якій можливі багато наслідків з невідомими ймовірностями;

2) ситуація, у якій відомі наслідки та їхні імовірності;

3) ситуація, у якій можливі багато наслідків, але лише деякі з них відомі;

4) ситуація, у якій ми можемо скласти перелік деяких можливих наслідків та перелік лише деяких імовірностей наслідків.

5) Яке з наведених означень невизначеності найбільше узгоджується з з загальноприйнятим його означенням. Чи варто його доповнювати? Якщо варто, то як?

Завдання № 3

Поясніть, чому у природознавстві при фундаментальності невизначеності вона не переходить у ризик?

 

Завдання № 4

Чи завжди невизначеність є негативним явищем для суб’єкта господарювання? Обґрунтуйте відповідь.

 

б)розв’язувати задачі

Задача №1

Група з трьох рівноправних компаньйонів оцінює три альтернативні рішення за трибальною системою: краще рішення — 3 бали, середнє — 2, гір­ше — 1 бал (табл. 2.1).

Таблиця 2.1

Ранжування альтернатив

Варіанти рішення Оцінки в балах
1-ша особа 2-га особа 3-тя особа
А 1
А 2
А 3

Необхідно знайти таке групове рішення, за якого відхилення між вибором групи й індивідуальними рішеннями буде найменшим.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 762

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Альтернативні варіанти доходів підприємства | Задача №2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.