Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Discuss the following questions.

 

1.What is bioengineering?

2. Why is bioengineering important for people?

3.How old is bioengineering?

4. What engineering fields are connected with bioengineering? Why?

5.Do you know any examples from everyday life or different spheres of science when bioengineering changed people’s life for the better?

 

 

Key Vocabulary for Module II

(Fundamentals of Engineering)

 

apply automation(n)

astute (adj) assume(v)

affect (v) be concerned with

amplify (v) = reinforce (v) biological control system

branch (n) bioengineering(n)

breakthrough (n) bionics(n)

burn fossil fuels biochemical engineering

consume (v) bioenvironmental engineering

consumption (n) construct(v)

conserve energy civil engineer

demand (for) (n) communication(n)

destroy (v) damage(v) design criteria design(v)

emerge (v) deal with

electrical power engine(n)

electrical appliance electrical installation

enable (v) fermentation(n)

field (n) fluid mechanics

human-factors engineering generation (n)

force (n) instrumentation(n)

generate electricity install (v)

handle (v) improve (v)

innovate (v) investigate (v)

insulate(v)life-support fields

manufacture (v) maintain (v)

non-renewable manufacture (v)

perform (v) microscopic systems

power(v) occupation (v)

plug ( into) (v) operate (v)

replace (v) prevent accidents(v)

remove (v) personality (n)

renewable pose danger

resist (v) robotics (n)

surgery (n) safety engineering

supply (v, n) sensor(n)

store (v) the system of health care

shape (v) subfield (n)

wall socket

 

 

Appendix 1


Читайте також:

  1. A. Give the definitions for the following terms and expressions. What are these methods used for? What can they help to an investigator?
  2. A. Listen to James describing his family situation and answer the questions.
  3. A. Read the additional texts with interesting facts about Canada and discuss this information with your partner.
  4. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  5. A. Role-play the following situation.
  6. A. Study the following.
  7. A. Which of the following phrases would you use while commenting on someone's features to express a) respect b) amusement c) contempt?
  8. Add question-tags and give full answers to the questions.
  9. Agree or disagree with the following statements.
  10. Agree or disagree with the following statements. Give your arguments to support your viewpoint.
  11. Analyse the following examples and translate them.
  12. Analyze the following examples from different types of texts.




Переглядів: 356

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
In pairs, complete the following diagram. | Tapescript to ex. 1.16

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.