МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Answer the following questions.a)1) Have you ever had a full-time or part-time job? What was your job? How did you get it? What was your salary (wage)?
2) Is it difficult for a NSTU graduate to find a well-paid job?
b)What qualities best describe people who want to succeed in work or study? Add some more. Use the following words in your answers.
c) What qualities do you have to get a good job in future?
d)Think of preferences concerning your future job. Put a cross on each line to indicate your opinion.
e)Analyse the previous answers (in b, c, d) and assess your qualities and abilities using the scheme.
Conditional sentences. Lets speak about what your future job might be. Complete conditional sentences (II type) using the items that would interest you. Explain your choice. I would be happy in a job if I could...................................................... . For example: I would be happy in a job if I could deal with people. or I would be happy in a job if I worked in an office. 1. do the same things all time 2. do things my way 3. work with machines or use instruments 4. work flexible hours 5. work on information processing methods 6. work in the field of nanoelectronics technology 7. deal with electronic control system 8. work as a part of a team 9. meet with public 10. have experience in the operation and maintenance of eletromecanical plants (установок)
Say that you would act otherwise (иначе) using conditional sentences (II type). If I were you I ..................................................... . For example: If I were you I wouldn't refuse from a full-time job.
1. I refuse from a full-time job. 2. I don't know how to write a letter of application. 3. I accept this part-time job. 4. I am not at work. 5. I don't apply for this job immediately. 6. I don't include Ann into the shortlist. 7. I don't hire a private detective to find out who is blackmailing you.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|