Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Додаток2.4.

СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІОГРАМИ

I. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРО­ФЕСІЇ.

Історична довідка про професію: її виникнення та розвиток. Перелік галузей економіки, де поширена професія. Географія поширення цієї професії в Україні. Типи підприємств, де ця професія зустрічається. Форми організації та оплати праці фахівців цієї професії.

II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ.

Головний предмет праці, продукція або результат праці. Провідна мета праці.

Основні знаряддя праці та їх особливості. Умови праці, робоче місце та його особливості (поза). Головні виробничі операції та дії (опис виробничого процесу). Найважливіші професійно необхідні знання, вміння та на­вички.

III. САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ УМОВИ ПРАЦІ.

Змінність праці (скільки змін, графіки виходу на роботу). Мікрокліматичні умови робочого місця фахівця. Режим праці та відпочинку (темп, монотонність, вільний час, перерви, відпустка тощо).

Особливості завантаження аналізів людини під час роботи.

 

Рівень важкості та напруженості виконання роботи.

Обмеження у виборі професії за віком чи статтю.

Медичні перестороги та обмеження вибору професії.

IV. ВИМОГИ ПРОФЕСІЇ ДО ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХО­ЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХІВЦЯ.

Добова біоритміка та нейродинаміка.

Психомоторика (рухові дії, їх сила, темп, швидкість, точ­ність, ритм, координація рухів тощо).

Сенсорно-перцептивні особливості сприймання (сприйман­ня предмета у всіх його видах та положеннях, сприймання різ­номанітної інформації, часу, положення у просторі, швидкість реакції на подразники тощо).

Особливості різновидів пам'яті, уваги, уяви, мислення та мовлення, інтелектуального розвитку в цій діяльності.

Особливості емоційно-вольової сфери, інтересів, мотивації в цій професії.

Особливості рис характеру та темпераменту фахівців.

V. ВІДОМОСТІ ПРО ПІДГОТОВКУ КАДРІВ.

Типи навчальних закладів, їх рівні акредитації, де можна здобути кваліфікацію з цієї професії.

Умови вступу, терміни та форми навчання в різних типах навчальних закладів.

Необхідний рівень загальноосвітньої підготовки.

Перспективи професійного зростання.

Особливості та перспективи розвитку соціально-професій­ної групи.

Додаток 2.4..




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СКЛАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІОГРАМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.