Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заповнюється кожний рік

Питання Клас
1.Улюблені заняття, ігри.          
2. Інтереси та захоплення (гуртки, факультативи).          
3. Участь у суспільно-корисній праці, ставлення до нього.          
4. Ким хоче бути?          
5. Які навчальні предмети найбільше подобаються?          
6. Участь у домашній праці.          
7. Які предмети краще засвоюються, оцінки зцих предметів.          
8.Какие предмети даються насилу, оцінки з цих предметів.          
9. Активність у навчанні (активний, байдужий, що не хоче вчитися).          
10. Суспільні доручення, оцінка їх виконання.          
11. Положення в класі.          

ІІ. Риси характеру, які проявляються у поведінці (заповнюється в 9 класі)

1. товариськість 3210123 замкнутість

2. емоційність 3210123 не емоційність

3. дружність 3210123 агресивність

4. щедрість 3210123 жадібність

5. щирість 3210123 брехливість

6. акуратність 3210123 неакуратність

7. сумлінність 3210123 недобросовісність

8. вольовий 3210123 невольовий

9. дисциплінованість 3210123 недисциплінованість

10. вчиться важко 3210123 навчається легко

11. займається регулярно 3210123 займається нерегулярно

 

 

ІІІ. Анкета

1.Ким бажає бути_______________________________________________

2.Куда піде вчитися після 9 чи 11 класу__________________________________

3. Що збирається робити, якщо не вступиш до обраного навчального

закладу (запасний варіант)_______________________________________

4. Рекомендація батьків про вибір професії та навчального заведення

______________________________________________________________

Висновок лікаря про стан здоров'я. Діагноз

______________________________________________________________

Рекомендації лікаря про вибір професії

______________________________________________________________

Рекомендація школи про вибір професії

______________________________________________________________

Куди і за якою професію пішов працювати або вчитися

5. _____________________________________________________________

Практична робота № 6

Тема: Професійна активізація школярів ( професійна проба)

Мета:ознайомитись із змістом, структурою професійної проби для учнів 8-9 класів. Навчитись розробляти діагностичний етап професійної проби.

Час: 2 години аудиторних занять.

Форма проведення: круглий стіл.

План

Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми:

1. Суть, мета і завдання професійної активізації як процесу включення школярів у “пробу сил”

2. Фактори, що впливають на організацію та проведення професійних проб.

3. Етапи та компоненти професійної проби (психологічний аспект).

4. Організаційні форми професійних проб.


Читайте також:

  1. ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
  2. Зв’язним списком називається структура даних, кожний елемент якої зв’язаний з наступним (або попереднім, або з обома сусідніми) елементом за допомогою покажчиків.
  3. Зміною його довжини на» 4 мм на кожний метр труби. Для захисту від
  4. Інформація про предмети що має вивчати кожний студент
  5. Кожний із зазначених чинників може спричинити необхідність розробки екстрених заходів держави, що й означає запровадження антикризового державного управління.
  6. Розглянемо кожний з видів шкоди дещо детальніше.
  7. Розглянемо кожний з цих елементів більш детально.
  8. Якщо код КОАТУУ має менше десяти значущих цифр, то решта позицій заповнюється цифрою 0.




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додаток 5.2. | I. Підготовчий етап

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.