МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Заповнюється кожний рік
ІІ. Риси характеру, які проявляються у поведінці (заповнюється в 9 класі) 1. товариськість 3210123 замкнутість 2. емоційність 3210123 не емоційність 3. дружність 3210123 агресивність 4. щедрість 3210123 жадібність 5. щирість 3210123 брехливість 6. акуратність 3210123 неакуратність 7. сумлінність 3210123 недобросовісність 8. вольовий 3210123 невольовий 9. дисциплінованість 3210123 недисциплінованість 10. вчиться важко 3210123 навчається легко 11. займається регулярно 3210123 займається нерегулярно
ІІІ. Анкета 1.Ким бажає бути_______________________________________________ 2.Куда піде вчитися після 9 чи 11 класу__________________________________ 3. Що збирається робити, якщо не вступиш до обраного навчального закладу (запасний варіант)_______________________________________ 4. Рекомендація батьків про вибір професії та навчального заведення ______________________________________________________________ Висновок лікаря про стан здоров'я. Діагноз ______________________________________________________________ Рекомендації лікаря про вибір професії ______________________________________________________________ Рекомендація школи про вибір професії ______________________________________________________________ Куди і за якою професію пішов працювати або вчитися 5. _____________________________________________________________ Практична робота № 6 Тема: Професійна активізація школярів ( професійна проба) Мета:ознайомитись із змістом, структурою професійної проби для учнів 8-9 класів. Навчитись розробляти діагностичний етап професійної проби. Час: 2 години аудиторних занять. Форма проведення: круглий стіл. План Перевірка рівня засвоєння студентами основних теоретичних положень теми: 1. Суть, мета і завдання професійної активізації як процесу включення школярів у “пробу сил” 2. Фактори, що впливають на організацію та проведення професійних проб. 3. Етапи та компоненти професійної проби (психологічний аспект). 4. Організаційні форми професійних проб. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|