(кредитно-модульна система організації навчального процесу)
КИЇВ 2013
Маркетинг: Методичні рекомендації до виконання, оформлення та захисту курсової роботи для студентів денної форми навчання спеціальності 6.030507 «Маркетинг» (кредитно-модульна система організації навчального процесу). – К.: КУТЕП, 2010. – 34 с.
Укладач:
Марченко А.З., к.е.н., доцент кафедри маркетингу, економіки та. фінансів туристичної індустрії
Рецензент:
Гаврилюк С.П., к.е.н., доцент кафедри готельно-ресторанного та туристичного бізнесу КНТЕУ
Розглянуто та затверджено на засіданні кафедри маркетингу, економіки та фінансів туристичної індустрії КУТЕП протокол від 04 листопада 2010 р. № 3
Затверджено та рекомендовано до друку навчально-методичною комісією факультету міжнародних економічних відносин і менеджменту від __________ 2010 р., протокол № ___.