Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Успішний фахівець це перш за все отримання якісних знань, які мають складовий характер комплексу дисциплін засвоєних на студентській лаві. Вміння використати набір сучасних засобів впливу на економічну ситуацію залежить від розуміння їх призначення. Світова економіка сьогодні це хвиля інноваційних змін в короткому періоді часу. Вміння реагувати на ці зміни і є важливим інструментом запобігання кризовим явищам та рецесіям в економіці.

Україна потребує сучасних спеціалістів, які могли б формувати не тільки політику підприємства на мікрорівні, а й впливати на загальний стан економічних процесів в країні. Національна економіка потребує більш активного використання сучасного інструментарію в діяльності економічних суб’єктів. Таким ефективним важелем, посилаючись на світовий досвід, якраз і є комплекс маркетингу.

Предметом вивчення дисципліни «Маркетинг» є взаємовідносини основних суб’єктів економічного і суспільного життя країни, які мають одну мету – задоволення потреб споживача.

 

ІІ. МЕТА І ЗАДАЧІ КУРСОВОЇ РОБОТИ

 

У відповідності із навчальним планом дисципліни «Маркетинг» студенти здійснюють виконання курсової роботи по даній дисципліні, виконання якої сприяє розвитку наукового мислення, логічного викладу матеріалу, виробленню вмінь та навичок самостійної творчої роботи.

Її виконання є формою закріплення здобутих в процесі викладання лекцій та проведення семінарських занять знань, а також дозволяє їх систематизувати, поглибити, творчо застосувати, розвинути навички самостійної роботи. Її метою є закріплення на практиці майбутніми спеціалістами основ знань, необхідних для успішної кар’єри та ефективного просування підприємства на ринку. На основі цього визначаються такі задачі курсової роботи:

- поглибити, систематизувати та закріпити теоретико-методологічні аспекти маркетингової діяльності;

- використовувати на практиці отримані знання;

- відпрацювати навички самостійної творчої роботи;

- виробити вміння узагальнювати, аналізувати, порівнювати теоретичні положення;

- працювати із спеціальною літературою, довідковими виданнями;

- розвинути навички формулювання власних висновків, аргументів, обґрунтовувань, пропозицій щодо удосконалення певних процесів та явищ.

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Загальні вимоги до розробки екскурсії
  7. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  8. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  9. IV. Загальні висновки
  10. IV. ЗАГАЛЬНІ ПОНЯТТЯ ПРО ПЕРШУ МЕДИЧНУ ДОПОМОГУ ПОТЕРПІЛИМ.
  11. IV. Загальні рекомендації щодо безаварійної та безпечної експлуатації сільськогосподарської техніки вітчизняного та зарубіжного виробництва
  12. ORG - Встановити положення в сегменті




Переглядів: 373

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КИЇВ 2013 | ІІІ. ПОРЯДОК ВИКОНАННЯ ТА ЗАХИСТУ РОБОТИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.122 сек.