Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



II. Загальні вимоги до розробки екскурсії

 

Першочергова вимога до створення екскурсії – її науковість, що передбачає творчий підхід до обраної теми, правильне та глибоке висвітлення всіх її аспектів, усвідомлення результатів дослідження та вміння робити узагальнення, висновки та рекомендації щодо вдосконалення досліджуваної проблеми.

Важливою вимогою до розробки екскурсії є логічно-послідовне викладення матеріалу та наочність. Усі етапи розробки екскурсії повинні бути взаємопов’язаними між собою.

Розробка екскурсії повинна відповідати і таким вимогам як грамотність, актуальність та правильність оформлення. Робота повинна бути підготовлена в роздрукованому варіанті, мати якісну графіку ілюстративного матеріалу, не мати стилістичних та орфографічних помилок.

 

ІІІ. Послідовність виконання екскурсії

Етап 1. Визначення мети і задач екскурсії

Студенти повинні сформулювати мету майбутньої екскурсії.

Наприклад: розширення кругозору екскурсантів, знайомство екскурсантів з історією і сучасністю міста, отримання додаткових знань з певної тематики, виховання патріотизму і любові до своєї Батьківщини, естетичне виховання та ін.

Задачі екскурсії – досягнути мети шляхом розкриття її теми на конкретних об’єктах.

 

Етап 2. Вибір теми екскурсії

Студенти повинні обрати загальну для всієї групи тему майбутньої екскурсії та сформулювати її назву.

Наприклад:«Харків - сторінки історії та сучасність», «Пам’ятка природи «Гора Високий камінь», «Історія і таємниці села Нижні Ворота», «Таємниці лінії Арпада”.

 

Етап 3. Відбір літератури і складання бібліографії

На даному етапі кожний студент аналізує зміст літературних джерел по темі екскурсії.

Етап 4. Визначення інших джерел екскурсійного матеріалу

В якості додаткових джерел екскурсійної інформації студенти використовують інтерактивний або електронний ресурс, картографічні джерела, розповіді можливих очевидців подій, архівні матеріали та ін. по темі екскурсії.

Наприклад:

1. http://uk.wikipedia.org

2. http://mydim.ua

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. I. Загальні положення
  5. I. ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА.
  6. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  7. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  8. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  9. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  10. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  11. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи




Переглядів: 1102

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Загальні положення | Етап 5. Відбір і вивчення екскурсійних об’єктів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.