МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етап 5. Відбір і вивчення екскурсійних об’єктівВикористовуючи методику відбору екскурсійних об’єктів, розглянуту на лекціях, студенти відбирають екскурсійні об’єкти, характеризують їх за змістом, за функціональним призначенням, за ступенем збереженості і проводять багатовимірну оцінку екскурсійних об’єктів. Наприкінці в залежності від результатів оцінки студенти повинні відібрати 15-20 екскурсійних об’єктів (для оглядової екскурсії!) та 10-12 (для тематичної!) на яких будуть ґрунтуватися підтеми екскурсії і викладатися додатковий матеріал, окреслюється основний зміст розповіді та назви підтем. Відбір об’єктів закінчується складанням картки об’єкту за планом, який поданий нище. КАРТКА ОБ’ЄКТА №______ 1) найменування об’єкта (первісне й сучасне), а також назва, під якою пам’ятник відомий серед місцевих жителів; 2) історична подія, з якою пов’язаний об’єкт, дата події; 3) місцезнаходження об’єкта, його поштова адреса, під’їзд і підхід до нього; 4) опис об’єкта (автор, дата спорудження, з яких матеріалів виготовлений, текст меморіального напису, особливості); 5) джерело відомостей про пам’ятник (література, де описаний об’єкт і події, пов’язані з ним, архівні дані, усні перекази); 6) збереженість об’єкта (стан об’єкта й прилеглої території, дата останнього ремонту, реставрації); 7) в яких екскурсіях пам’ятник використовується; 9) дата складання картки, прізвище й посада укладача; 10) додаткові дані (при необхідності) До картки обов’язково прикріплюються фотографії об'єкта в його нинішньому й колишньому видах. На основі лекційного матеріалу щодо структури і вигляду картки об’єкту кожний студент складає картки для всіх об’єктів по підтемі (Додаток А).
Етап 6. Складання маршруту екскурсії Студенти на основі лекційного матеріалу спочатку обирають один з варіантів складання маршруту – хронологічний, тематичний, тематико-хронологічний. Після, використовуючи картографічний матеріал та методичні вимоги до екскурсійних маршрутів розробляють 2 варіанти маршруту (основний і додатковий) екскурсії і складають їх схеми (Додаток Б).
Читайте також:
|
||||||||
|