Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етап 7. Об’їзд або обхід маршруту

Полягає у натурному вивченні об’єктів, що увійшли до розробленої підтеми і має на меті уточнити необхідні дані для складання методичної розробки. На даному етапі, необхідно визначити місце і розстановку групи біля об’єкту, методичні прийоми показу і розповіді, необхідний час для розкриття підтеми, додаткові методичні рекомендації (наприклад щодо безпечних місць переходу вулиці, правил поведінки на об’єкті, можливих обмежень щодо показу і розповіді і ін.).

 

 

Етап 8. Підготовка контрольного тексту екскурсії

Студенти у групі виконують написання контрольного тексту у хронологічному порядку відповідно до маршруту екскурсії.

 

 

Етап 9. Комплектування «Портфеля екскурсовода»

Даний етап передбачає підготовку і оформлення належним чином «портфеля екскурсовода». Методику використання «портфеля екскурсовода» необхідно вписати у графу 7 «Методичні вказівки» технологічної картки екскурсії (Додаток В).

 

Етап 10. Визначення методичних прийомів проведення екскурсії

Даний етап передбачає відбір методичних прийомів показу та розповіді під час екскурсії. Після визначення методичних прийомів до теми екскурсії студенти заповнюють графу 7 «Методичні вказівки» в технологічній картці екскурсії.

 

Етап 11. Визначення техніки ведення екскурсії

Даний етап передбачає всі організаційні питання екскурсійного процесу. Студенти у групі визначають всі організаційні моменти, що стосуються техніки ведення екскурсії після чого записують їх у графу 6 «Організаційні вказівки» технологічної картки екскурсії.

 


Читайте також:

  1. Б) Напишіть правильні речення де необхідно.
  2. Б. Новостворена вартість, яка складається з вартості необхідного продукту (НП) і вартості додаткового продукту ( ДП).
  3. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  4. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  5. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  6. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  7. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  8. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  9. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  10. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
  12. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 5. Відбір і вивчення екскурсійних об’єктів | Етап 12. Складання методичної розробки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.