МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення темиЗатверджено на методичній нараді кафедри хірургії №1 медичного факультету №1 Завідувач кафедри професор___________В.О. Шапринський “______” _____________ 200 р.
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Вінниця 2009 1. Актуальність теми: Бурхливий розвиток транспортних комунікацій, загальна інтенсифікація виробництва, невпинні спалахи локальних бойових дій, криміналізація суспільства супроводжуються постійним зростанням кількості як закритих травм, так і поранень грудної клітки (ГК). Труднощі екстреної діагностики можливих ускладнень, важкість перебігу, немала кількість несприятливих з медичної та соціальної точки зору наслідків примушують розглядати вказані ураження крізь призму постійного пошуку ефективних лікувальних підходів.
2. Конкретні цілі: · знати класифікацію торакальної травми, ранні та пізні ускладнення · знати визначення, патогенез, класифікацію ускладнень травми ГК · засвоїти клінічні ознаки та рентгенологічну симеотику ускладнень травми ГК · засвоїти порядок виконання пункції та дренування плевральної порожнини, проби Рувіллуа-Грегуара, Петрова, пункції перикарду, медіастинотомії, невідкладної торакотомії, блокад (паравертебральної, місця перелому, ваго-симпатичної, загрудинної) · вміти надати невідкладну допомогу при напруженому та відкритому пневмотораксі, тампонаді перикарду, флотації грудної клітки · вміти призначити консервативне лікування хворому з торакотравмою · вміти сформулювати покази до хірургічних втручань при торакотравмі, запропонувати адекватний об’єм можливих операцій · запропонувати необхідну реабілітацію хворим, що перенесли торакотравму
Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми
4. Завдання для самостійної роботи під час підготовки до заняття. 4.1. Перелік основних термінів, параметрів, характеристик, які повинен засвоїти студент при підготовці до заняття:
4.2. Теоретичні питання до заняття: · Класифікація торакальної травми. Ранні та пізні ускладнення. · Класифікація післятравматичного гемотораксу. · Клініка і діагностика гемотораксу. · Лікувальна тактика при травмі грудної клітки, ускладненої великим гемотораксом. · Лікувальна тактика при травмі грудної клітки, ускладненої середнім і малим гемотораксом. · Ознаки внутрішньо-плевральної кровотечі. Показання до торакотомії. · Лікувальна тактика при згорненому гемотораксі. · Класифікація пневмотораксів. · Клініка і діагностика пневмотораксу · Лікувальна тактика при пневмотораксах. · Способи дренування плевральної порожнини. Види аспіраційних систем. · Напружений (клапанний) пневмоторакс. Патогенез порушень. Невідкладна допомога і лікувальна тактика. · Відкритий пневмоторакс. Патогенез порушень. Невідкладна допомога і лікувальна тактика. · Причини виникнення підшкірної емфіземи. Методи лікування. · Причини виникнення та клінічний перебіг медіастинальної емфіземи. · Лікувально-діагностичний алгоритм при медіастинальній емфіземі. · Види новокаїнової блокади при закритій травмі грудної клітки. · Флотуючі переломи ребер. Патогенез порушень. Лікувальна тактика. · Методи фіксації грудної стінки при флотуючому переломі ребер. · Діагностичні критерії проникаючої рани серця. · Тампонада перикарду: діагностика, невідкладна допомога. · Лікувальна тактика при пораненнях серця. · Лікування закритого пошкодження легень · Діагностика і лікування синдрому стиснення грудної клітки. · Покази до торакотомії при травмі грудної клітки. 4.3. Практичні завдання, які виконуються на занятті:
· Виявлення ускладнень торакотравми за рентген картиною · Формулювання діагнозу хворому
Зміст теми: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|