МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
II. Вивчення нового матеріалу.1. Ділення на двоцифрове число. Пояснення вчителя за вправою № 875. 2. Закріплення вивченого. Вправа № 876. Виконати перший приклад із записом на дошці, другий — коментовано. (Відповідь: 34, ост. 3; 36, ост. 6.) 3. Задача на знаходження середнього арифметичного. Автомобіль їхав 1 год зі швидкістю 60 км/год, 2 год зі швидкістю 90 км/год і 3 год зі швидкістю 80 км/год. З якою середньою швидкістю їхав автомобіль? 4. Читання і пояснення знаходження середньої швидкості велосипедиста за вправою № 879. 5. Розв'язування задачі № 880 із записом на дошці. 1. Задача № 877. Один учень вносить дані задачі у таблицю, накреслену заздалегідь на дошці.
Після цього учні самостійно записують розв'язання задачі. Вираз:128 • 8 : 12 = 82 (кг) 2. Задача 878. Після повторення змісту задачі та її аналізу учні коментовано записують розв'язання задачі двома способами. 1-й спосіб 2-й спосіб 1) 222 : 37 = 6 (м); 1) 37 • 3 = 111 (грн.); 2) 6 : 3 = 2 (сукні). 2) 222 : 11 = 2 (сукні). IV. Підсумок уроку. Першого дня Оленка з братиком з'їли 10 цукерок, другого — 11, а третього — 15. Скільки в середньому цукерок з'їдали діти за 1 день? (12) № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № 1 1) Виконай ділення з остачею. 406 : 67 2) 456 : 76 - 188 : 47 № 2 1) Виконай ділення з остачею. 535 : 86 2) 664 : 83 - 468 : 78 № уроку_______ Дата_________ Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння (№№ 884—891). Мета. Закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифрові. Вчити розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння. Зміст уроку Читайте також:
|
||||||||||||||||
|