Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Вивчення нового матеріалу.

1. Ділення на двоцифрове число. Пояснення вчителя за вправою № 875.

2. Закріплення вивченого. Вправа № 876.

Виконати перший приклад із записом на дошці, другий — коментовано. (Відповідь: 34, ост. 3; 36, ост. 6.)

3. Задача на знаходження середнього арифметичного.

Автомобіль їхав 1 год зі швидкістю 60 км/год, 2 год зі швидкістю 90 км/год і 3 год зі швидкістю 80 км/год. З якою середньою швидкістю їхав автомобіль?

4. Читання і пояснення знаходження середньої швидкості велосипедиста за вправою № 879.

5. Розв'язування задачі № 880 із записом на дошці.

1. Задача № 877.

Один учень вносить дані задачі у таблицю, накреслену заздалегідь на дошці.

  Маса 1 рибини Кількість рибин Загальна маса
Білуги Осетри 1 ц 23 кг ? однакова

Після цього учні самостійно записують розв'язання задачі.

Вираз:128 • 8 : 12 = 82 (кг)

2. Задача 878.

Після повторення змісту задачі та її аналізу учні коментовано запи­сують розв'язання задачі двома способами.

1-й спосіб 2-й спосіб

1) 222 : 37 = 6 (м); 1) 37 • 3 = 111 (грн.);

2) 6 : 3 = 2 (сукні). 2) 222 : 11 = 2 (сукні).

IV. Підсумок уроку.

Першого дня Оленка з братиком з'їли 10 цукерок, другого — 11, а тре­тього — 15. Скільки в середньому цукерок з'їдали діти за 1 день? (12)


№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78

№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78

№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78

№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78

№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78

№ 1

1) Виконай ділення з остачею.

406 : 67

2) 456 : 76 - 188 : 47

№ 2

1) Виконай ділення з остачею.

535 : 86

2) 664 : 83 - 468 : 78


№ уроку_______ Дата_________

Тема. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного. Рівняння (№№ 884—891).

Мета. Закріплювати вміння учнів ділити трицифрові числа на двоцифро­ві. Вчити розв'язувати задачі на знаходження середнього арифме­тичного. Удосконалювати вміння розв'язувати рівняння.

Зміст уроку


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 930

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контроль, корекція та закріплення знань. | І. Контроль, корекція та закріплення знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.